عراقچی: آمریکا با اعزام نیروهای خود به سرزمین‌های اشغالی جان آنها را به خطر می‌اندازد

تهران- ایرنا- وزیر امور خارجه کشورمان عنوان کرد: آمریکا اکنون جان نیروهای خود را با اعزام آنها برای هدایت سیستم‌های موشکی آمریکایی در اسرائیل در معرض خطر قرار می‌دهد.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا؛ سیدعباس عراقچی امروز یکشنبه (۲۲ مهرماه) در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما در دفاع از مردم و منافع‌ خود هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت

وی با انتشار نموداری از افزایش بی سابقه کمک‌های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی عنوان کرد: آمریکا در حال ارسال بی‌سابقه تسلیحات به اسرائیل است؛ این کشور اکنون جان نیروهای خود را با اعزام آنها برای هدایت سیستم‌های موشکی آمریکایی در اسرائیل در معرض خطر می‌دهد.

عراقچی: آمریکا با اعزام نیروهای خود به سرزمین‌های اشغالی جان آنها را به خطر می‌اندازد

عراقچی خاطرنشان کرد: در حالی که ما در روزهای اخیر تلاش‌های بسیاری برای مهار یک جنگ تمام‌عیار در منطقه‌ کرده‌ایم، به‌وضوح می‌گویم که در دفاع از مردم و منافع‌ خود هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت.

به گزارش ایرنا؛ رسانه صهیونیستی گزارش داده‌اند واشنگتن آماده است سامانه‌های پدافندی‌ «تاد» را به رژیم صهیونیستی ارسال کند تا از آن در برابر موشک‌های بالستیک شلیک‌شده از سوی ایران استفاده شود. گفته می‌شود سربازان آمریکایی این سامانه‌ها را راه‌اندازی خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha