از پیگیری خودروی سرقت شده تا مالیات‌های عقب افتاده در مجمع تیراندازی

تهران- ایرناـ مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی در شرایطی برگزار شد که موضوع خودروی سرقت شده و مالیات‌های عقب افتاده این فدراسیون از جمله نکات قابل بحث بود.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی به ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون و سایر اعضای مجمع در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این مجمع قربانی گفت: این ورزش توصیه اسلام است و روسای هیات‌های استانی تعامل بسیار خوبی با مسئولان مربوطه خود دارند. امیدوارم با روندی که در پیش گرفتیم در المپیک آینده سهم ارزنده‌ای در کسب سهمیه داشته باشیم و بعد از آن بتوانیم با مدال های خوش رنگ، افتخارات بیشتری را برای تیراندازی رقم بزنیم.

در ادامه ناصر رسولی دبیر فدراسیون گزارشی از روند فعالیت‌های این فدراسیون در سال ۱۴۰۲ را به اطلاع اعضای مجمع رساند. کسب نخستین مدال تپانچه ایران در بازی‌های آسیایی توسط تیم میکس ایران، رکورد شکنی نجمه خدمتی در قهرمانی جاکارتا و رکوردشکنی پوریا نوروزیان در کره‌جنوبی و کسب سهمیه از سوی بیرانوند، از جمله موفقیت‌های این فدراسیون در سال گذشته عنوان شد.

سپس، عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۲ با رای موافق به تصویب اعضا رسید. بررسی عملکرد مالی، دیگر بخش این مجمع بود که به موارد مالیاتی به سال های ۹۱ تا ۹۷ اشاره شد که اسبقیان خواستار توضیح بیشتر در این خصوص شد. همچنین سرقت اتومبیل فدراسیون در سال ۱۴۰۱ هنوز تعیین تکلیف نشده که اسبقیان خواستار تعیین تکلیف این موارد شد و خواستار آن شد تا موضوع از سوی بخش حقوقی پیگیری شود.

در ادامه، خزانه‌دار فدراسیون گزارش خود را ارائه کرد که طی آن ۱۱۱ میلیارد تومان درآمد برای تیراندازی از منابع مختلف از جمله وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، صنایع دفاع و درآمدزایی خود فدراسیون اعلام شد. دو رئیس هیات نیز به نمایندگی از اعضای مجمع نظرات و خواسته‌های خود را به اطلاع معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش رساندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha