خداحافظی کریس بامستد پس از کسب ششمین قهرمانی متوالی؛ آخرین رقص پادشاه فیزیک‌ کلاسیک المپیا

تهران- ایرنا- قهرمان فیزیک کلاسیک مسترالمپیا بلافاصله پس از ششمین مدال طلای متوالی خود، بر روی سکو و در مقابل دوربین ها و تماشاگران اعلام کرد که دیگر مسابقه نخواهد داد.

به گزارش ایرنا، کریس بامستد، ورزشکار حرفه‌ای بدنسازی جهان در رشته فیزیک کلاسیک که پس از آرنولد، محبوب‌ترین ورزشکار این رشته به حساب می‌آید، در ۶ سال گذشته قهرمانی مسترالمپیا را از آن خود کرده است. وی که اغلب با عنوان CBum شناخته می‌شود، بلافاصله پس از کسب ششمین مدال طلای خود، اعلام بازنشستگی کرد و در جمع حضار گفت که دیگر مسابقه نخواهد داد. بامستد موفق شد رکورد بیشترین قهرمانی‌های متوالی را در فیزیک‌کلاسیک از آن خود کند.

وی برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ به مسترالمپیا رفت. در آن سال او نایب قهرمان و بریون آنسلی اول شد. در سال بعد نیز به مقام دوم رسید اما از سال ۲۰۱۹ دوره پادشاهی او در مسترالمپیا آغاز شد. از پیروزی او در سال ۲۰۱۹، بامستد تبدیل به معیار اصلی فیزیک کلاسیک جهان شد و اکنون نیز بازنشستگی خود را اعلام کرده است؛ بامستد آخرین پست اینستاگرام خود بر روی استیج المپیا را منتشر کرد و زیر آن نوشت: "آخرین رقص".

با این حال، CBum به طرفداران خود اطمینان داده است که در آینده با صنعت ورزش و تناسب اندام همراه آن‌ها خواهد بود. وی گفت: شاید این آخرین باری باشد که من را اینجا روی این صحنه می‌بینید، اما همچنان من را در این اطراف خواهید دید.

کریس بامستد به یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌های این ورزش تبدیل شده است. دلیل آن عملکرد او در فیزیک کلاسیک مسترالمپیا است که در آن بیش از هر ورزشکار دیگری در تاریخ، قهرمان شده است. ویتنها تنها قهرمانی نیست که در آخر هفته بازنشسته شد. علاوه بر CBum، سیدنی گیلون، قهرمان هشت دوره المپیا از ورزش حرفه‌ای کناره گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha