۲ بخش جدید به تقسیمات کشوری در آذربایجان‌غربی اضافه شد

مهاباد- ایرنا- بخشداری‌های جدید «للکلو» و «گوگ‌تپه» در شهرستان میاندوآب افتتاح و ۲ بخش جدید به تقسیمات کشوری در آذربایجان‌غربی اضافه شد.

به گزارش ایرنا، آیین افتتاح این ۲ بخشداری جدید روز یکشنبه و با حضور رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، علی احمدی نماینده مردم میاندوآب، باروق و چهاربرج در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستان برگزار شد.

فرماندار ویژه میاندوآب در حاشیه این آیین و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بخشداری للکلو با ۲ دهستان چیلک و گرده‌رش از امروز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و «هادی مصور» نیز به عنوان بخشدار این بخش جدید معرفی شد.

محمدرضا رضایی افزود: امرو همچنین بخشداری «گوگ‌تپه» با ۱۴ روستا و ۲ دهستان زنجیرآباد و یاغلان‌تپه از امروز فعالیت خود را آغاز کرد و «تقی خلیلی» به عنوان سرپرست این بخشداری معرفی شد.

وی اظهار کرد: با معرفی این ۲ بخشداری جدید هم اکنون شهرستان میاندوآب دارای چهار بخش مرکزی، بکتاش، للکلو و گوگ‌تپه شده است.

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: هدف از دایر کردن بخش های جدید در این شهرستان، فراهم شدن فرصت مناسب برای بررسی مسایل و مشکلات مردم و پیگیری و بررسی سریع مصوبات شهرستانی و استانی در این مناطق است.

شهرستان میاندوآب با ۲۹۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha