سرمربی تیم ملی تفنگ: رکورد حرف اول را در تیراندازی می‌زند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی تفنگ ایران گفت: باید هر تیرانداز به این باور برسد که عدالت حرف اول و آخر را می‌زند و رکوردها همه چیز را مشخص می‌کنند. 

حسین باقری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در اولین مصاحبه خود پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی تفنگ اظهار داشت: از امروز کارمان را با تیراندازانی که انتخاب شده‌اند شروع می‌کنیم. در این مرحله ۲۰ ورزشکار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و اعتقاد دارم از نظر پتانسیل در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار داریم.

وی در واکنش به صحبت‌های نجمه خدمتی که اعلام کرده بود ابهاماتی در گذشته برای عدم حضور در تیم ملی و شرکت در رویدادهای مختلف داشته، ادامه داد: این موضوع بسیار مهم است چراکه ورزشکار باید آرامش و عدالت را در تیم ملی و اردوهای برگزار شده به خوبی حس کند. یکی از کارهایی که ما انجام خواهیم داد به همین مساله باز می‌گردد و باید هر تیرانداز به این باور برسد که عدالت حرف اول و آخر را می‌زند و رکوردها همه چیز را مشخص می‌کنند.

سرمربی تیم ملی تفنگ تصریح کرد: اگر حس عدالت و آرامش در تیم ملی حاکم نباشد بازیکنان به تخریب روی آورده و به نوعی تیم ملی درگیر حاشیه می‌شود. من به دنبال این هستم تا نحوه انتخاب ملی‌پوشان شفاف و روشن باشد و با توجه به تجربیات گذشته‌ای که در تیم ملی دارم، بدون شک بر همین اساس گام بر خواهم داشت.

باقری گفت: با توجه به این که تیراندازان مدت زیادی است در مسابقه‌ای شرکت نکرده‌اند قصد داریم آذرماه در رویداد کاپ تهران آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم و این شروع خوبی برای ما خواهد بود اما هدف نهایی و افق دید ما بازی‌های آسیایی و المپیک آینده است، امیدوارم با کسب مدال در این مسابقات بتوانیم دین خود را به تیراندازی ادا کنیم.

گفتنی است دور جدید اردوی تیم ملی تیراندازی با تفنگ کشورمان با هدایت حسین باقری از امروز (دوشنبه) با دعوت از ۲۰ تیرانداز آغاز و تا ۱۱ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

شرمینه چهل امیرانی از ایلام، فاطمه امینی از اصفهان، نجمه خدمتی از تهران، ساینا تیموری از ارومیه، رکسانا کاظمی از لرستان، فاطمه کبیری از گیلان، یلدا سلیمانی از تهران، درین دارابی از تهران، زهرا قویدل از اصفهان و پارمیدا کلانتری از ایلام در بخش دختران و امیرمحمد نکونام از تهران، مهیار صداقت از تهران، هادی غرباقی از قم، پوریا نوروزیان از ایلام ، ابوالفضل نعمتی از تهران، محمد مهدی طهماسبی از البرز، ماهان صفری از ایلام، محمدامین رهسپار از لرستان، امیرعرشیا وصالی از قم و مانی یوسفی از تهران در بخش پسران به این اردو دعوت شدند.

فرزاد مناف‌فر و صفیه صحراگرد به عنوان مربی در کنار حسین باقری حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha