دلجویی استاندار خراسان رضوی از یکی از معترضان آیین معارفه خود

مشهد- ایرنا- معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: استاندار با حضور در منزل یکی از معترضان آیین معارفه خود ضمن دیدار و گفت‌ و گو با وی، نسبت به برخی رخدادهای نامناسب در حاشیه این مراسم از او دلجویی کرد.

سیدهادی طباطبایی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: استاندار خراسان رضوی امروز در منزل دختر شهید "عرفائی" حضور یافته و تکدر خاطر خود را نسبت به برخی حواشی ایجاد شده و نیز برخوردهای نامناسب در روز معارفه در مقابل استانداری اعلام کرد.

وی گفت: دیدار مزبور ظهر امروز - یکشنبه - و بلافاصله پس از شنیدن خبر این اتفاق ‌توسط استاندار خراسان رضوی و با همراهی دادستان مرکز استان، معاونان سیاسی و امنیتی استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری صورت گرفت.

طباطبایی افزود: استاندار، که خود از رزمندگان و یادگاران دوران هشت ساله دفاع مقدس و از خانواده معزز شهدا است، در این دیدار با تکذیب شبهات و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی و انتساب آن به برخی بستگان خود، خطاب به دختر گرامی شهید عرفائی گفت که "خانواده معظم شهدا، از وفاداران به نظام و انقلاب هستند و بنده تکریم شما و همه مهمانانی را که دیروز به مراسم آمده بودند، وظیفه خود دانسته و از هرگونه رخداد پیش آمده، پوزش می‌طلبم".

آیین معارفه غلامحسین مظفری، به عنوان نماینده عالی دولت چهاردهم در خراسان رضوی دیروز - شنبه - با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha