اعزام ۱۷۰ هزار زائر عمره به مکه و مدینه تا پایان سال/ ۵۰۰ یورو به هر زائر اختصاص می‌یابد

تهران- ایرنا- معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: از اربعین تا کنون ۱۷ هزار زائر عمره به مکه و مدینه اعزام شده‌اند و تا پایان ماه شعبان (اسفند ماه) هم بیش از ۱۷۰ هزار زائر به عربستان سعودی اعزام خواهند شد.

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار حج و اوقاف ایرنا از اعزام ۱۷۰ هزار زائر عمره به سرزمین وحی تا پایان ماه شعبان (بهمن ماه) خبر داد و گفت: جابه‌جایی زائران عمره از پایان آیین اربعین تا ۲۲ مهر با ۶۳ پرواز به انجام شده و حدود ۱۷ هزار زائر عمره به عربستان سعودی اعزام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت توضیح داد: سفر عمره به مدت ۱۰ روز در قالب ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه خواهد بود، که از تعداد ۱۷ هزار زائر اعزامی به سرزمین وحی تاکنون ۹۵۰۰ زائر به کشور باز گشته است.

۱۷۰ هزار زائر عمره به مکه و مدینه اعزام می‌شوند/ اختصاص ۵۰۰ یورو به هر زائر

اعزام بیش از ۱۷۰ هزار زائر عمره به عربستان تا پایان سال

رضایی افزود: در صورت افزایش پروازها آمادگی اعزام بیش از ۱۷۰ هزار زائر عمره به عربستان وجود دارد، زائران سرزمین وحی می‌توانند پس از انجام مراحل اداری جهت دریافت ۵۰۰ یورو ارز همراه از طریق سیستم بانکی اقدام کنند.

وی از مشتاقان این سفر معنوی که دارای سندهای اعزام و اعلام شده هستند خواست برای برنامه ریزی سفر خود هر چه سریعتر اقدام و مراحل اداری را به انجام برسانند.

رضایی با بیان اینکه اعزام زائران عمره از ۱۶ فرودگاه کشور ادامه خواهد داشت، گفت: زائران اعزامی تاکنون از طریق فرودگاه‌های حضرت امام (ره)، اصفهان، مشهد، شیراز، ساری، تبریز، ارومیه، کرمان، بوشهر و زاهدان به دو فرودگاه جده و مدینه منوره منتقل شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha