۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85627109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دخالت آرایشگاههای زنانه البرز در امور پزشکی ممنوع است

کرج -ایرنا - نایب رییس اتاق اصناف البرز اعلام کرد: دخالت آرایشگاههای زنانه این استان در امور پزشکی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

"مریم منوری " روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گزارش های متعددی در خصوص دخالت برخی واحد های صنفی آرایشی و پیرایشی زنانه استان البرز در امور پزشکی حکایت دارد.

وی ادامه داد: این واحد های فاقد پروانه اقدام به تزریق ژل، بوتاکس، مزوتراپی، سولار و فیلر می کنند.

نایب رییس اتاق اصناف البرز اضافه کرد: بر این اساس تیم های بازرسی ویژه برای فعالیت آرایشگاه های زنانه تشکیل شده و به طور کامل فعالیت آنها را رصد می کنند و با دستور مقام قضایی با متخلفان برخورد می شود.

وی افزود: هرگونه خدمات پزشکی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است و هیچ کس حق ندارد در محیط آرایشگاهاین گونه خدمات ارائه دهد که درصورت مشاهده تخلف به کمیسیون ماده ۱۱ ارجاع خواهد شد.

منوری یادآور شد: هیچ واحد صنفی آرایشی و پیرایشی با مجوز و یا بدون مجوز اجازه دخالت در امور پزشکی را ندارد چرا که این امر از حیطه اختیارات آنها خارج است و در صورت احراز تخلف واحد صنفی پلمب می شود .

وی یادآورشد: عمده تخلفات این واحدها فاقد پروانه کسب، تداخل صنفی، دخالت در کار پزشکی ، عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی و عدم درج قیمت است.

دخالت آرایشگاههای زنانه البرز در امور پزشکی ممنوع است

نایب رییس اتاق اصناف البرز با اشاره به اینکه برای جلوگیری از ضرر و خسارت جانی موضوع اطلاع رسانی در اولویت قرار گرفته است، ادامه داد: مردم هم باید درصورت مشاهده تخلف آن را به مراجع ذیربط اطلاع دهند.

وی به مردم هشدار داد برای دریافت خدمات زیبایی به افراد متخصص و دارای صلاحیت مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز با شماره ۳۶۱۱۷ اطلاع رسانی نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha