۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85627179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرانه دریافتی ایتام زنجان به بیش از ۲۷ میلیون ریال رسید

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سرانه دریافتی ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان با برنامه ریزی انجام شده هم اکنون به ۲۷ میلیون ۷۴۰ هزار ریال رسیده است.

روح الله صالحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دریافتی افراد تحت پوشش طرح محسنین در استان ۱۲ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر قریب به چهار هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند که این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت‌های کمیته امداد برخوردار می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۲ حامی خارج از کشور با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، یادآور شد: تعداد کل فرزندان اختصاص یافته به حامیان خارج از کشور ۳۰۸ نفر است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: نیک اندیشان زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد جمعیتی نزدیک به ۵۰ هزار نفر هستند که از این تعداد ۱۸ هزار و ۸۴۹ نفر سالمند بوده و ۱۵ هزار و ۵۷۸ خانوار معادل ۵۶ درصد در روستاها زندگی می کنند.

۳۱ هزار و ۴۶۸ نفر معادل ۶۶.۹ درصد از کل مددجویان کمیته امداد استان از زنان سرپرست خانوار هستند که از حمایت‌های مختلف این نهاد بهره مند می‌شوند.

چهار هزار و ۹۳۰ فرزند محسنین هم اکنون تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و ۳۱ هزار و ۴۵۷ حامی در حال حاضر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha