۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 1279
کد خبر: 85627235
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نشان واحد نمونه ملی استاندارد به نیشکر رسید

۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷
کد خبر: 85627235
نشان واحد نمونه ملی استاندارد به نیشکر رسید

اهواز- ایرنا- کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی از واحدهای هشتگانه توسعه نیشکر، موفق به دریافت نشان واحد نمونه استاندارد در سطح ملی شد.

به گزارش دوشنبه ایرنا، در آیین گرامیداشت هفته استاندارد که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، از عبدعلی ناصری، مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی تجلیل شد. مشارکت در تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی، مشارکت در تدوین کتاب و مقاله‌ها در سطح فراملی، کسب پروانه حلال برای محصولات تولیدی، دریافت پروانه دانش‌بنیان، نداشتن نقص بحرانی جزئی طی سه سال متوالی از جمله مواردی است که باعث شد این نشان ملی به صنعت نیشکر تعلق گیرد.

نشان واحد نمونه ملی استاندارد به نیشکر رسید

بر اساس این گزارش، واحدهای تابعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سالیان متمادی توانسته‌اند عنوان برتر واحدهای نمونه استاندارد را از آن خود کنند.

باتوجه‌به اینکه بیش از ۴۰ درصد شکر کشور توسط توسعه نیشکر و صنایع جانبی به طور متمرکز تولید می‌شود، این مجموعه صنعتی در همه فرایندهای تدوین و اجرای استانداردهای صنعت شکر و صنایع جانبی در کشور حضوری فعال دارد.

«استانداردها، مشارکت مردمی، جهش تولید و توسعه اقتصادی» شعار امسال هفته استاندارد است که طی آن از صنایع و سازمان‌های برتر در این حوزه تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha