۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85627406
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پوستر همایش ملی مراقبت از خاک در اهواز رونمایی شد

اهواز – ایرنا – پوستر نخستین همایش ملی "مراقبت از خاک" روز دوشنبه با حضور جمعی از اساتید و کارشناسان حوزه خاک در اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان رونمایی شد.

به گزارش ایرنا مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان روز دوشنبه در این آیین، روش‌های بازسازی پاکسازی و رفع آلودگی شیمیایی فیزیکی و زیستی و احیای خاک‌های آلوده، شناسایی و ارزیابی ریسک آلودگی خاک‌های کشور، کاربرد فناوری‌های نوین، دانش‌بنیان و هوش مصنوعی در پایش حفاظت و پاکسازی خاک های آلوده، بررسی اثرات آلودگی‌های نفتی بر خاک و راهکارهای پیشگیری از آلودگی خاک در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را از جمله محورهای این همایش ملی عنوان کرد.

داود میرشکار افزود: نقش پیشگیری از آلودگی خاک در حفاظت و مدیریت تنوع زیستی در خاک قوانین و مقررات و الزامات حقوقی ملی و بین المللی حفاظت و مدیریت خاک، سیاست‌ها و استراتژی‌های ملی و بین‌المللی حفاظت و مدیریت خاک، تغییرات اقلیمی حفاظت و مدیریت خاک، شیوه‌های ارزش‌گذاری اقتصادی خاک، همکاری‌های بین المللی در حفاظت و مدیریت خاک از دیگر موضوعاتی است که در این همایش مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

به گفته وی این همایش سیزدهم آذر ماه سال جاری همزمان با روز جهانی خاک برای نخستین در اهواز برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اطلاع رسانی همایش به آدرس www.soildaykhz.ir مراجعه کنند.

پوستر همایش ملی مراقبت از خاک در اهواز رونمایی شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha