تردد بیش از ۴۸۰ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

زاهدان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۴۸۴ هزار و ۷۲ نفر مسافر از پایانه‌های مرزی شمال این استان امسال تردد کردند که این میزان حاکی از افزایش ۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

ایوب کرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد مسافر، ۳۰۴ هزار و ۱۸۴ مسافر از پایانه مرزی میلک و ۱۷۹ هزار و ۸۸۸ مسافر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد انجام شده است.
وی با اشاره به اهمیت پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان در جابه جایی مسافر تاکید کرد: تردد مسافر از پایانه های مرزی این استان به کشورهای پاکستان و افغانستان بوده که با رویکرد افزایش توسعه پایانه های مرزی توسط این اداره کل در سال‌های اخیر شاهد فرایند روبه رشدی هستیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این مدت بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از پایانه های مرزی شمال است تردد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۴ درصدی را شاهد هستیم.

به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به دلیل وسعت زیاد دارای ۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که پایانه مرزی میرجاوه و میلک در محدوده فعالیت اداره کل راهداری شمال و پایانه های مرزی پیشین و ریمدان در محدوده فعالیت راهداری جنوب واقع شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha