لیگ دانشجویی امسال در ۷ رشته ورزشی برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی هدف از برگزاری لیگ‌های دانشجویی را شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانست و گفت: لیگ دانشجویی سال گذشته در سه رشته برگزار شد و درصدد هستیم لیگ امسال را در ۷ رشته ورزشی برگزار کنیم.

به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمد رسول خدادادی در نشست روسای انجمن‌های فدراسیون دانشگاهی که به منظور بررسی برنامه‌های پیشِ روی فدراسیون برای «لیگ دانشجویی و مسابقات یونیورسیاد تابستانی» برگزار شد، گفت: روسای انجمن‌ها بر اهمیت ایجاد فضایی رقابتی و حرفه‌ای برای دانشجویان تأکید و اعلام کردند که هدف اصلی برگزاری لیگ‌های دانشجویی، شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی و تقویت روحیه رقابت در میان دانشجویان است که می‌تواند به تشکیل تیم‌های ملی دانشجویی کمک کند.

وی افزود: با توجه به برگزاری یونیورسیاد ۲۰۲۵ که تابستان سال آینده در کشور آلمان برگزار خواهد شد روسای انجمن‌ها بر لزوم برنامه‌ریزی برای این رویداد بزرگ تأکید و به برنامه‌ریزی دقیق برای انتخاب ورزشکاران و تیم‌های اعزامی اشاره کردند.

قرار است کمیته‌ای ویژه برای نظارت بر روند برگزاری لیگ‌ها و یونیورسیاد تشکیل شود تا تمامی مراحل به صورت منظم و کارآمد انجام گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha