استاندار کرمانشاه: مسلمانان در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نکنند

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه معتقد است که اکنون وظیفه مسلمانان جهان است با کنار گذاشتن سکوت از مردم مظلوم لبنان، غزه و فلسطین در مقابل ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کنند.

به گزارش ایرنا؛ «محمدطیب صحرایی» امروز دوشنبه در کنگره بین المللی امت مقاومت با حضور چهره های ملی و بین المللی مقاومت در کرمانشاه سخنان خود را با سلام و درود به ارواح مقدس شهدای اسلام و مقاومت آغاز کرد و افزود: طی یک سال گذشته جهان شاهد سرعت روزافزون تحولات بود، این مساله باورکردنی نیست که در حال حاضر میلیاردها نفر در جهان به طور روز افزون به حقانیت نزدیک می شوند.

وی گفت: امروز از شرق تا غرب عالم هر جا که انسان و انسانیت نمود دارد، حقانیت برادران و خواهران ما در فلسطین جلوه گر است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امروز رقابت برای قرار گرفتن در جبهه حق تبدیل به یک مسابقه بسیار بسیار جدی در جهان شده است، هر کس در این روزگار باید تلاش کند به تعبیر حکیمانه مقام معظم رهبری در طرف درست تاریخ قرار گیرد.

صحرایی اضافه کرد: به تعبیر زیبای شهید آیت الله مطهری در کربلا دو جلوه و دو صفحه روشن مقابل هم قرار گرفتند که جلوه مملو از سیاهی و پلیدی و شقاوت و جنایت و طرف دیگر پر از صفا و صداقت و حقانیت بوده است.

وی گفت: آنچه ‌که امروز بشریت به وضوح در حال مشاهده آن است جلوه معاصر این تقابل حق و باطل می باشد. آنچه که امروز می بینیم در یک طرف جنایتکاران صهیونیستی قرار دارند که روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده اند و یک طرف دیگر جبهه سرافراز مقاومت در اقصی نقاط عالم با جلوه گری ویژه در منطقه ما قرار دارد.

استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: آنچه که امروز در عرصه جهانی شاهد آن هستیم در یک ارائه بسیار مختصر در دو صفحه و در دو روی سکه است، دو صفحه کاملا شفاف و مقابل هم.

صحرایی تصریح کرد: بارها و بارها در منابع اسلامی خوانده بودیم که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا،همچنین در سیره پیامبر (ص) و اهل بیت علیهم السلام، تقابل جبهه حق و باطل مطرح بوده است.

مسلمانان وظیفه دارند به جبهه مقاومت کمک کنند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در ادامه این کنگره گفت: در این برهه از زمان برگ مهمی از تاریخ در حال ورق خوردن است و ملت های منطقه در حال عبور از یک پیچ تاریخی، حیاتی و سرنوشت ساز هستند که بی شک یک آزمون بزرگ الهی خصوصا برای امت اسلامی محسوب می شود.

استاندار کرمانشاه: مسلمانان در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نکنند

«قباد محمدی» افزود: در حال حاضر ما در جنگی قرار داریم که یک طرف آن مظلوم ترین افراد عالم هستند و طرف دیگرش ظالم ترین افراد کره خاکی قرار دارند، جنگی که یک طرف آن ریا و نفاق و کفر و استکبار جهانی قرار دارد و طرف دیگر آن خلوص و ایمان و مظلومین و مستضعفین عالم هستند.

وی گفت: خیلی ها از جمله مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان، جبهه مقاومت و کشورهایی که از مقاومت حمایت می کنند با عنایت خداوند متعال در این جبهه حق علیه باطل پیروز شدند و در این آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: متاسفانه خیلی از حکام کشورهای اسلامی در مقابل این همه جور و ظلم سکوت اختیار کردند و خود را به خواب زده اند و حتی هنوز با رژیم صهیونیستی مراوده اقتصادی دارند که بی شک در این آزمون الهی سرافکنده هستند.

وی اظهار امیدواری کرد همایش ها و این صداهای رسای انسانیت ، این کشورها را از خواب بیدار کند و آنها را برای حمایت و دفاع از مظلومان عالم به خود آورد.

محمدی اضافه کرد: انشاء الله این خون های ارزشمندی که در راه حفظ اسلام و قرآن و در جبهه مقاومت ریخته شده است جهان را بیدار کند و این غده سرطانی از صحنه روزگار محو گردد و قطعا حق در این مبارزه پیروز خواهد شد.

وی گفت: همه مسلمانان وظیفه دارند به جبهه مقاومت کمک کنند تا این شیطان بزرگ به زانو درآید و سکوت کردن در این شرایط به این معنی است که در کنار شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی هستند و به ظالمان کمک می کنند و در صف باطل ایستاده اند.

همایش بین‌المللی «امت مقاومت» به منظور اعلام حمایت و همبستگی با جبهه مقاومت و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، با حضور علمای شیعه و سنی، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران و دیگر نمایندگان جریان مقاومت در کشورمان، مسوولان و اقشار مختلف دانشگاهیان و مردم از صبح امروز دوشنبه در کرمانشاه آغاز شد.

این همایش در چهار محور دیپلماسی مقاومت، اصل مقاومت در قرآن، حکمرانی مقاومت و جنبش مقاومت در کشورهای اسلامی در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha