۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85627759
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

فیلم/کارآفرین ورامینی جوانان را آموزش شیرینی‌پزی می‌دهد

ورامین - ایرنا - آموزش شیرینی پزی توسط کارآفرین شهرستان ورامین موجب شده است که جوانان پس ازگذراندن دوره آموزشی رایگان جذب بازار کار شده و کسب و کار خود را رونق ببخشند.

به گزارش ایرنا ، کارآفرینان کشورمان همواره به امر آموزش و اشتغالزایی جوانان مشغول هستند . یک کارآفرین نمونه در شهرستان ورامین نیز با برپایی کلاسهای شیرینی پزی مخصوص جوانان و بانوان هر هفته اقدام به برگزاری دوره آموزشی کرده و کارآفرینیان را جذب اشتغال می کند.

رضا اسکندری مدیرمجموعه اشتغالزایی و کارآفرینی نان و شیرینی عسل درشهرستان ورامین به ایرنا گفت: یکی از ایده هایی که من درسالیان گذشته داشتم آموزش شهروندان جهت افزایش طرح اشتغالزایی درخانه ها بود .

این کارآفرین نمونه درباره تجربیات خود افزود: بیش از ۱۰ سال است به شغل قنادی مشغول هستم و کار را در این مرکز با ۳ نیرو آغاز و امروز ۳۵ شغل مستقیم و حدود ۵۰ تا ۶۰ شغل غیر مستقیم ایجاد کرده ام .

وی با بیان اینکه آموزش شهروندی یکی از اقداماتی است که در این واحد انجام می شود ادامه داد: هر هفته یک روز بعنوان آموزش شیرینی پزی شهروندان بویژه زنان سرپرست خانوار در قنادی ما توسط قنادان ما انجام می گیرد و این کارآموزان پس از آموزش توسط ما تشویق به همکاری می شوند.

زهرا فرزانه رئیس اتحادیه قنادان شهرستان ورامین نیز به خبرنگار ایرنا گفت: حدود ۴۷ واحد قنادی در شهرستان ورامین وجود دارد که بیش از ۱۰ واحد از این اماکن دارای جذب بالای کارگران داشته و در قنادی های خود به آموزش شهروندان در راستای اشتغالزایی خانگی مشغول هستند.

شهرستان ورامین در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha