گواردیولا: مسی بهترین بازیکن تاریخ است/ حضورم در تیم ملی انگلیس درست نیست

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، فوق‌ستاره آرژانتینی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان دانست و درباره آینده کاری‌اش مبهم صحبت کرد!

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی با حضور در یک برنامه تلویزیونی پرطرفدار درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

گواردیولا در این برنامه از یوهان کرایف به عنوان تاثیرگذارترین چهره دوران مربیگری‌اش نام برد و گفت: در زندگی باید افراد مناسب را در زمان مناسب پیدا کنید. نمی‌توانم زندگی فوتبالی‌ام را بدون شخصیت یوهان کرایف تصور کنم. او در سطح تاکتیکی به من چیزهای زیادی یاد داد تا به این شکل بازی کنم. او یک نابغه بی‌نظیر بود. به عنوان مثال، اغلب وقتی همه چیز خوب پیش نمی‌رود، می‌گوییم که باید بیشتر بدویم و بجنگیم. او اما می‌گفت که «اوضاع بد می‌شود چون دویدن زیاد بود»؛ عکس آنچه دیگران می‌گویند.

وی که تابستان سال آینده قراردادش با سیتیزن‌ها به پایان می‌رسد، درباره تمدید یا رفتن از سیتی، مبهم صحبت کرد تا همه گزینه‌ها روی میز بماند، به خصوص که از گواردیولا به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی انگلیس نام برده می‌شود.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی دراین‌باره گفت: ترک سیتی؟ این درست نیست. هنوز تصمیم نگرفته‌ام و حتی این درست نیست که سرمربی بعدی انگلیس خواهم بود. اگر تصمیم می‌گرفتم، می‌گفتم. من هم نمی‌دانم، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. هنوز باید فکر کنم و تصمیم بگیرم که چه کاری می‌خواهم انجام دهم.

انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان یکی از سوالات چالش‌برانگیزی است که گواردیولا در پاسخ به آن نام فوق‌ستاره آرژانتینی را به زبان آورد و گفت: لئو مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. شاید من به پله و دیگو مارادونا بی‌احترامی می‌کنم اما نمی‌توانم کسی مثل مسی را با ثباتش تصور کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha