پیشرفت ۴۳ درصدی پروژه نیروگاه ۲۵ مگاواتی و تولید آب شیرین در بندر شهید بهشتی چابهار

چابهار - ایرنا - معاون فنی و مهندسی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پیشرفت‌ ۴۳ درصدی پروژه ساخت نیروگاه برق ۲۵ مگاواتی از نوع CHP و تأسیسات تولید آب شیرین در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد و گفت: بزودی شاهد تحول در تامین انرژی این منطقه راهبردی خواهیم بود.

هادی مومنی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پروژه با هدف تأمین پایدار انرژی برای سرمایه‌گذاران بندری و همچنین شهروندان چابهار طراحی شده و نیروگاه مذکور به عنوان یک منبع انرژی کلیدی، نه تنها برق مورد نیاز سرمایه گذاران بندری را تأمین خواهد کرد بلکه به افزایش کیفیت زندگی شهروندان نیز کمک می‌کند.

وی بیان کرد: عملیات بتن‌ریزی فونداسیون مخازن چهار هزار مترمکعبی آب با سرعت و دقت بالا در حال انجام است و روزانه ۴۰۰ متر مکعب بتن به صورت یکپارچه ریخته می‌شود که نشان از تعهد و تلاش مستمر تیم اجرایی برای پیشبرد پروژه است.

معاون فنی و مهندسی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه به عنوان گام مهمی در راستای توسعه پایدار و تأمین نیازهای انرژی منطقه به شمار می‌آید، افزود: پروژه احداث نیروگاه برق مقیاس کوچک ۲۵ مگاواتی تولید همزمان برق و حرارت و تأسیسات تولید آب شیرین در بندر شهید بهشتی چابهار پیشرفت‌ قابل توجه دارد.

وی بیان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با تداوم این تلاش‌ها در جهت بهبود زیرساخت‌های برقی و تأمین آب شیرین برای مردم چابهار متعهد و گام بر می دارد.

پیشرفت ۴۳ درصدی پروژه نیروگاه ۲۵ مگاواتی و تولید آب شیرین در بندر شهید بهشتی چابهار

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha