۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85628252
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن اولویت کاری در اسلامشهر است

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت : تحویل سرانه های مسکن مهر و واگذاری اسناد مالکیت واحدها، سرعت بخشیدن به واگذاری واحدهای پروژه واوان و تسریع در تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن از جمله موضوعاتی است که می بایست مورد توجه جدی مدیرجدید راه و شهرسازی غرب استان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا ، مراسم تودیع و معارفه ی مدیر راه و شهرسازی اسلامشهر در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد و علی علیپور به عنوان مدیر جدید را ه و شهرسازی معرفی شد.

جلسه تکریم مجتبی صادقی و معارفه علی علیپور به عنوان مدیر جدید راه و شهرسازی اسلامشهر در دفتر فرماندار شهرستان و با حضور فرماندار شهرستان اسلامشهر، ایوب اسدالهی مشاور مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و داود سرمدی معاون عمرانی فرماندار اسلامشهر برگزار شد و طی این جلسه علی علیپور به عنوان مدیر جدید را ه و شهرسازی معرفی شد.

حسین حبیبی در سخنانی از فعالیت های مجتبی صادقی در شهرستان قدردانی کرد و گفت: علیرغم تلاش های صورت گرفته، مردم گلایه هایی در حوزه مسکن دارند که عمدتاً به دلیل برخی محدودیت های قانونی ایجاد شده است.

وی افزود: تحویل سرانه های مسکن مهر و واگذاری اسناد مالکیت واحدها، سرعت بخشیدن به واگذاری واحدهای پروژه ۲۰۰ واحدی واوان و تسریع در تکمیل پروژه ۶۰۰ واحدی و پروژه ۲۷۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن از جمله موضوعاتی است که می بایست مورد توجه جدی مدیر جدید راه و شهرسازی غرب استان قرار گیرد.

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

گفتنی است مجتبی صادقی طی حکمی از سوی حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، به عنوان مدیر راه و شهرسازی شهرستان ری منصوب شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha