۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85288308
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

ساخت ۵۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در اسلامشهر و رباط کریم آغاز شد

اسلامشهر - ایرنا - مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران از شروع ساخت پنج هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در چهار سایت شهرستان‌های اسلامشهر و رباط کریم خبر داد.

به گزارش ایرنا از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، مجتبی صادقی روز یکشنبه در این باره گفت: سایت مسکن ملی شهید همت با ۲ هزار و ۶۸۰ واحد در منطقه عدل آباد اسلامشهر، ۸۰۰ واحدی شهید سلیمانی در منطقه واوان و ۷۷۰ واحدی ملک آباد (سایت کلانتری) آغاز به کار کرده اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکهزار و ۲۵۰ واحد مسکن نیز در رباط کریم در سایت ۸۲ هکتاری بازارک شروع به کار کرده است.

وی یادآور شد: در سایت بازارک پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ظرفیت ساخت نهضت ملی مسکن دارد و به لحاظ تامین زمین درجنوب غرب استان فعلا مشکلی نداریم.

به گزارش ایرنا، عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن و شهرسازی حاکی است که از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۹۹۱ واحد در قالب های گوناگون در سراسر کشور در دست ساخت است.

طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های کلان دولت سیزدهم است که احداث چهار میلیون واحد مسکونی را در شهرها و روستاها در دستورکار دارد.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب و شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیرشهر ۵۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha