۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85628360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحویل سه دستگاه آمبولانس جدید به خراسان جنوبی

۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
کد خبر: 85628360
تحویل سه دستگاه آمبولانس جدید به خراسان جنوبی

بیرجند- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی بیرجند از اختصاص و تحویل سه دستگاه آمبولانس جدید به خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند سید محمد موسوی میرزائی روز سه‌شنبه اظهار کرد: فرسودگی ناوگان اورژانس یکی از چالش مهم و فعلی نظام سلامت است.

وی افزود: آیین رونمایی از ۱۰۸ دستگاه آمبولانس جدید سازمان اورژانس کشور پنجشنبه گذشته برگزار و با حمایت‌های وزارت بهداشت سه دستگاه نیز به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تحویل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی بیرجند با بیان اینکه اولویت دانشگاه با شهرهای دورتر و محروم بوده است ادامه داد: این دستگاه‌ها به شهرستان‌‍ های عشق آباد، زیرکوه و درمیان اختصاص یافت.

وی با اعلام اینکه در نوبت قبلی نیز ۲ دستگاه جدید آمبولانس به ناوگان اورژانس استان اضافه شد گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در وزارت بهداشت و اورژانس کشور، این توزیع تا پایان سال ادامه خواهد داشت و امیدواریم با رویکرد و نگاه ارزشمندی که دولت چهاردهم به حوزه بهداشت و درمان دارد، با نوسازی ناوگان اورژانس شاهد ارتقای کیفیت ارائه خدمات اورژانسی و افزایش میزان رضایت مردم باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha