تساوی بزرگان در جدال گل به‌خودی‌ها؛ استرالیا ترمز سامورایی‌ها را کشید

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های ملی فوتبال ژاپن و استرالیا در هفته چهارم مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ با تساوی همراه شد تا بالاخره سامورایی‌ها متوقف شوند.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، دیدار تیم‌های ملی ژاپن و استرالیا در هفته چهارم گروه C انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه سایتما آغاز و در نهایت با تساوی یک - یک همراه شد.

استرالیا عملکرد چندان خوبی در انتخابی جام‌جهانی نداشته و از سه قبلی خود تنها چهار امتیاز اندوخته بود و کسب امتیاز در دیدار مقابل ژاپن برای آنها اهمیت زیادی داشت.

از سوی دیگر ژاپن هر سه بازی گذشته خود با با بُردهای مقتدرانه به اتمام رسانده بود. سامورایی‌ها پس از شکست مقابل ایران در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام ملت‌های آسیا، تمامی دیدارهای خود را برنده شده و حتی گلی دریافت کرده بودند.

هرچند در نیمه نخست توپ و میدان بیشتر در اختیار ژاپن بود، اما در نهایت گلی به دست نیامد.

تساوی بزرگان در جدال گل به‌خودی‌ها؛ استرالیا ترمز سامورایی‌ها را کشید

در دقیقه ۵۸ توپ ارسالی روی دروازه میزبان را شوگو تانیگوچی مدافع ژاپن به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا بالاخره این تیم بعد از مدت‌ها گل دریافت کند. در ادامه حملات میزبان افزایش یافت و در دقیقه ۷۶، کامرون بارگس بازیکنت استرالیا با جاگیری اشتباه، پاس عرضی بازیکنان ژاپنی را درون دروازه تیم خودی جای داد.

با این اوصاف، دیدار این تیم‌های مدعی با دو گل به‌خودی با تساوی به اتمام رسید. اکنون ژاپن از چهار بازی با ۱۰ امتیاز و مقتدرانه در صدر جدول گروه C مرحله انتخابی جام‌جهانی در قاره آسیا قرار دارد و استرالیا نیز با پنج امتیاز و موقتا در رتبه دوم است.

در دیگر دیدارهای این گروه، چین به مصاف اندونزی رفته و از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امشب، عربستان با بحرین مصاف خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha