۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85628503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمادگی مدیریت شهری کرج برای انتزاع کامل فردیس

۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبر: 85628503
آمادگی مدیریت شهری کرج برای انتزاع کامل فردیس

کرج - ایرنا- عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به مشکل دیرینه عدم انتزاع فردیس از کرج اعلام آمادگی مدیریت شهری کرج برای حل و فصل مشکلات مشترک براساس تعامل و عدالت خبر داد.

به گزارش ایرنا، "محمد اسدیان " روز سه شنبه در حاشیه نشست سومین کارگروه انتزاع فردیس از کرج افزود: اولین نشست اعضای شورای شهر کرج و فردیس در پنجم مهرماه جاری در راستای بررسی و تعیین تکلیف اراضی و صیانت از حقوق کرج و فردیس برگزار شد و سپس در هشتم مهرماه جلسه کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج ، موضوع تفاهم نامه مورد بررسی قرار گرفت.

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه از سال ۹۶ موضوع انتزاع ۲ شهر فردیس و کرج مطرح است، گفت: در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج مقرر شد سوالات و ابهامات انتزاع با تشکیل کار گروهی با عضویت چهار نفر از اعضای شورای شهر جهت بررسی اسناد فی مابین کرج و فردیس تشکیل و نتایج بررسی به صورت مکتوب به کمیسیون تلفیق ارائه شود.

آمادگی مدیریت شهری کرج برای انتزاع کامل فردیس

اسدیان تصریح کرد: با توجه به تاکید رییس شورای شهر کرج و رییس کمیسیون تلفیق این شورا به رغم اینکه شورای شهر کرج مشغول بررسی تفریق بودجه ۱۴۰۲ طبق قانون است ،به صورت فشرده چندین جلسه کارگروه برای انتزاع فردیس تشکیل داد.

وی به تداخل املاک و مستغلات این شهر در تقسیمات اشاره کرد و گفت: در بررسی موضوع انتزاع فردیس حدود ۸۰۰ صفحه اسناد به همت معاونت برنامه‌ریزی شهرداری کرج جمع آوری و تمام این اسناد دسته ‌بندی و مورد مطالعه قرار گرفته است که جمع آوری اسناد به این گستردگی نیز یکی از کارهایی است که تاکنون انجام نشده بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: با همراهی و تعامل دوسویه بین شهرداری فردیس و کرج مشکلات موجود بر سر راه انتزاع این 2 شهر از سر راه برداشته می‌شود که این نشانه اراده اعضای شورای شهر کرج جهت حل موضوع است.

شهر ۵۰۰ هزار نفری فردیس سال ۹۲ با تشکیل شورا و شهرداری مستقل از کرج جدا شد که تاکنون بخشی از امکانات ، اراضی و نیروی انسانی مشترک ۲ شهرداری کرج و فردیس تفکیک نشده است.

عدم انتزاع کامل شهرداری فردیس از کرج بارها به عنوان گلایه توسط مسوولان شهرستان فردیس مطرح شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha