گلوله‌باران نظامیان اسرائیل توسط رزمندگان الاقصی/انهدام یک تانک مرکاوای دیگر صهیونیست‌ها

تهران - ایرنا - نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه جبالیا زیر آتش خمپاره رزمندگان گردان های شهدای الاقصی قرار گرفتند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، گردان های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرد که رزمندگان این گردان ها با خمپاره های معمولی، محل تجمع نظامیان و خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی که در مدیریت شهری در شرق اردوگاه جبالیا مستقر بودند را گلوله باران کردند.

براساس این گزارش، در جریان این حمله خمپاره ای گردان های شهدای الاقصی به ارتش رژیم صهیونیستی خسارت مالی و انسانی وارد شد.

همچنین گردان‌های مقاومت ملی فلسطین موسوم به نیروهای شهید عمر القاسم شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان این گردان ها در منطقه السلام واقع در شرق رفح در جنوب نوار غزه موفق به انهدام یک تانک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «مرکاوا» شدند.

نیروهای شهید عمر القاسم در بیانیه خود اضافه کرد که در پی انهدام این تانک رژیم صهیونیستی، سرنشیان آن کشته و زخمی شدند.

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس نیز اعلام کرد که رزمندگان این گردان ها با انفجار یک بمب کنار جاده ای در شرق منطقه الریان در شرق رفح در جنوب نوار غزه موفق شدند شماری از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را زخمی و شماری دیگر را به هلاکت برسانند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته که بر اثر آن، افزون بر ویرانی های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده اند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در نوار غزه همچنان به جنایات نسل کشی علیه ساکنان این منطقه ادامه می دهد.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ، یعنی نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha