واحدهای مسکن ملی کاشان، سه ماه آینده تحویل متقاضیان می‌شود

کاشان _ ایرنا _ نماینده وزارت راه و شهرسازی در حوزه ساختمان گفت: پروژه مسکن ملی کاشان پیشرفت خوبی دارد، هرچند موانعی در روند اجرا ایجاد شد اما تا سه ماه آینده بلوک‌های آن تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش ایرنا، حسن کریمی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه هزارو ۴۵۵ واحدی نهضت ملی کاشان در جمع خبرنگاران افزود: متقاضیان باید بدانند که تورم قابل پیش‌بینی نیست و ما نمی‌توانستیم قیمت تمام شده را سه سال قبل پیش‌بینی کنیم کمااینکه سازمان برنامه و بودجه هم نمی‌تواند تورم را پیش‌بینی کند.

نماینده وزارت راه و شهرسازی در حوزه ساختمان بیان کرد: مقرر شد قیمت تمام شده توسط مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کاشان تا یک ماه دیگر جمع‌بندی و آن را در وزارتخانه نهایی کنیم.

کریمی افزود: با مشخص شدن قیمت نهایی، عدد به متقاضیان اعلام می‌شود تا با توجه به امتیازی که در سامانه دارند، واحد خود را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌هایی پروژه از جمله آب و فاضلاب، برق و گاز باید پیگیری شود که البته بخش عمده‌ای از منابع مالی که به استان اصفهان داده‌ایم به این پروژه اختصاص یافته و منابع مالی در اختیار شرکت‌های آبفا و برق قرار گرفته است.

کریمی گفت: پروژه ملی مسکن کاشان بطور متوسط ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha