۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85628699
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح نخستین مرکز مشاوره‌ ازدواج و خانواده در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - مدیر ورزش و جوانان شهرستان ملارد از آغاز به‌کار اولین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده زیرنظر این اداره خبر داد.

نصرت الله اسلامی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد ضرورت افتتاح این مرکز گفت: ملارد یکی از شهرستانهای کم برخوردار است که برخی از ساکنان آن برای استفاده از مراکز خصوصی مشاوره با مشکل مواجه هستند لذا این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان فعالیت می کند که خدمات خود را با کمترین هزینه ها به مراجعان ارایه می دهد.

وی هدف اصلی این مراکز را ارتقای کیفیت زندگی مشترک و افزایش رضایت زناشویی اعلام کرد که به زوج‌ها و همچنین افراد مجرد در بهبود روابط عاطفی و حل مسائل زندگی مشترک مشاوره می رسانند.

اسلامی افزود : این مراکز با ارائه خدمات مشاوره تخصصی و راهنمایی‌های حرفه‌ای، به جوانان کمک می‌کنند تا پایه‌های مستحکمی برای ازدواجی موفق و پایدار بنا کنند.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد، مشاوره ازدواج می تواند زوج ها را راهنمایی کند تا انتخاب درستی داشته باشند چرا که مشاوران و روانشناسان در این گونه مراکز علاوه بر اینکه بر مسائل و مشکلات زندگی مشترک تسلط دارند، می توانند ویژگی های شخصیتی و اختلال های روان شناختی ای را نیز تشخیص بدهند که از چشم افراد غیر متخصص پنهان می ماند.

اسلامی خاطرنشان کرد : این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان فعالیت دارد که امروز با حضور معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ،امام جمعه شهرستان ملارد و جمعی از مسئولان محلی در میدان گلها مارلیک افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha