۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85629361
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره قرآنی و ورزشی با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در ملارد برگزار شد

ملارد - ایرنا - آئین اختتامیه اولین دوره جشنواره قرآنی و ورزشی بچه‌های مسجد بخش صفادشت شهرستان ملارد با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برگزار و با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در فرهنگسرای بعثت این بخش به کار خود پایان داد.

مسئول امور ورزش شهرداری صفادشت روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره در سه بخش ورزشی، قرآنی و مداحی برگزار و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در آن شرکت کردند.

سید حسین مرتضوی تعداد برگزیدگان را در مجموع ۱۶۰ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: در مراسمی با حضور حجت الاسلام محمد ابراهیم رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران ، امین اسدی فرماندار شهرستان ملارد، حجت الاسلام و المسلمین خوبرو امام جمعه صفادشت و جمعی دیگر از مسئولان محلی در سالن اجتماعات شهید شکری فرهنگسرای بعثت صفادشت از برگزیدگان تجلیل شد.

مسابقات نوگلان حسینی با هدف کشف استعدادهای مداحی در بین جوانان و نوجوانان، حفظ، ترتیل، روان خوانی و تفسیر در حوزه قرآنی و شش رشته ورزشی ویژه بانوان و آقایان از بخش های این جشنواره است.

گفتنی است اولین دوره جشنواره قرآنی و ورزشی بچه های مسجد صفادشت یکی از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در بخش صفادشت است که همزمان با پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه آغاز و عصر روز گذشته سه شنبه ۲۴ مهر مراسم اختتامیه آن برگزار شد.

دفتر امام جمعه بخش صفادشت ، فرهنگسرای بعثت، واحد ورزش شهرداری صفادشت و شرکت رایزکو در برگزاری این جشنواره همکاری و مشارکت داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha