امام جمعه سمنان: ترفند دشمن جوسازی روانی در دنیا به نفع صهیونیست‌ها است

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر گفتمان‌سازی و تقویت حس کمک‌رسانی به جبهه مقاومت، گفت: دشمنان و منافقان دست در دست هم، جوسازی روانی به نفع رژیم غاصب صهیونیستی را در جهان دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان در امام جمعه سمنان افزود: طرح ایجاد ستاد هماهنگی پشتیبانی جبهه مقاومت اقدامی ارزشمند در خنثی‌سازی دسیسه دشمنان است.

امام جمعه سمنان با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت حزب‌الله لبنان، بیان کرد: دشمن در گمان این بود که با شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، پیروز است، اما رهبر معظم انقلاب از همان روز نخست اعلام کردند که خدشه‌ای در کار وارد نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سمنان ادامه داد: اکنون برگ برنده در زمینه هوایی در دست حزب الله است و دشمن در حمله زمینی نیز مستاصل شده است.

وی اظهار کرد: دشمنان اذعان دارند ما با ایران می‌جنگیم و مقابله اصلی با این کشور است، ایران جبهه خود را گسترش داده است.

وی بیان کرد: جبهه مقاومت یک جبهه فراگیر است که هدف آن پیوند تمامی آزادی‌خواهان جهان محسوب می‌شود و اکنون آزادگان از نقاط دوردست همراه آرمان‌های مقاومت هستند.

امام جمعه سمنان: ترفند دشمن جوسازی روانی در دنیا به نفع صهیونیست‌ها است

نماینده ولی فقیه در سمنان بر پرداختن به گفتمان جبهه مقاومت در مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها، در کنار کمک‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تاکید کرد.

وی اضافه کرد: ستاد هماهنگی پشتیبانی جبهه مقاومت باید در کنار توجه به کمک‌رسانی، تقویت کمک‌رسانی در سطوح مختلف را دنبال کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی اظهار کرد: ۲ و نیم میلیون آواره در جنوب لبنان مورد حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفتند و باید این وحشیگری‌ها اطلاع‌رسانی و بازگو شود.

وی تاکید کرد: رعایت تقوای فردی و اجتماعی، حفظ حیا و حرمت و توجه به هنجارهای اجتماعی مورد توجه آحاد جامعه باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به برگزاری اختتامیه آینن «مجاهدان در غربت» روز پنجشنبه در مشهد، گفت: شهید حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم از تلاشگران و بنیانگذاران این اجلاسیه بود.

نماینده ولی فقیه در سمنان با اشاره به برگزاری کنگره سه‌هزار شهید استان بهار سال آینده به عنوان اقدام ارزشمند فرهنگی، بیان کرد: برگزاری اجلاسیه در شهرستان‌ها مقدمه برگزاری کنگره شهدای استان در بهار ۱۴۰۴ است.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم(عج) استان، جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان سمنان در این نشست حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha