ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: به دنبال گشودن جبهه جدید درگیری نیستیم

تهران- ایرنا- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این رژیم تمایلی به گشودن جبهه یا جنگ دیگر ندارد و پاسخ به ایران ممکن است جبهه‌های دیگر را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص واکنش احتمالی به پاسخ موشکی ایران به تجاوزات این رژیم گفت: من، نخست‌وزیر و رئیس ستاد مشترک ارتش معتقدیم که در مسئله پاسخ به ایران، باید چشم در برابر چشم باشد.

وی مدعی شد: هرگز تلاش‌ برای ضربه زدن به حاکمیت و شهروندانمان را تحمل نخواهیم کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در عین حال ادعا کرد: ما تمایلی به گشودن جبهه دیگر و جنگ دیگر نداریم، پاسخ ما به ایران ممکن است جبهه‌های دیگر را تحت تأثیر قرار دهد.

گالانت در خصوص وضعیت شمال فلسطین اشغالی با وجود استمرار حملات راکتی و پهپادی حزب‌الله مدعی شد: امروز ما با چارچوب واقعیتی مواجه هستیم و شرایط بازگرداندن ساکنان شمال (به خانه‌هایشان) مهیا می‌شود البته این نیاز به زمان بیشتری دارد.

اظهارات گالانت در حالی است که اخیرا حزب الله لبنان با انتشار یک اینفوگرافیک اعلام کرد که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تا هشتم اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳) در مجموع سه هزار و ۱۹۴ عملیات علیه مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط مقاومت اسلامی لبنان، عملیات‌های حزب الله در طول یک سال گذشته به تخلیه ۱۰۰ شهرک صهیونیست‌نشین و فرار بیش از ۳۰۰ هزار شهرک‌نشین از خانه‌هایشان منجر شده است.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد که در این عملیات‌ها، عمق اراضی اشغالی تا ۱۵۰ کیلومتر هدف قرار گرفته شده و شهرک‌های صهیونیست‌نشین تا شعاع سی کیلومتری از مرز لبنان تخلیه شده‌اند.

به گزارش‌ ایرنا، موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در عملیات «وعده صادق ۲» پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید، دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد با رمز مبارک یا رسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار داد که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرد؛ حمله ای که رژیم اشغالگر را وادار به اذعان به تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha