۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۶
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85629007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جنبش جهاد اسلامی و جبهه مردمی فلسطین: مقاومت آماده وارد کردن ضربات دردناک به دشمن است

تهران- ایرنا- جنبش جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تأکید کردند که عملیات شهادت‌طلبانه در «اشدود» بیانگر آمادگی مقاومت برای وارد آوردن ضربات دردناک به رژیم صهیونیستی و نمایانگر توان مقاومت برای برنامه‌ریزی، اجرا و ضربه زدن به نظام امنیتی این رژیم است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که عملیات قهرمانانه در بندر اشدود، پاسخ طبیعی به جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه ملت مبارز و پایدار فلسطین بود.

این جنبش افزود: عملیات قهرمانانه اشدود، عملیات‌های پیش از آن و پس از آن در قلب رژیم صهیونیستی، بیانگر آمادگی دائمی مقاومت و توان آن برای وارد آوردن ضربات دردناک به دشمن است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز عملیات شهادت‌طلبانه در اشدود را که توسط یکی از رزمندگان مقاومت فلسطین انجام شد، ستود.

این گروه تأکید کرد: عملیات اشدود پاسخ طبیعی و مشروع به جنایت‌های مستمر رژیم اشغالگر در فلسطین و لبنان بود و انتخاب مکان این عملیات در قلب شهر اشدود، یک عملیات بی‌نظیر را رقم زد و بیانگر توان مقاومت برای برنامه‌ریزی، اجرا و ضربه زدن به نظام امنیتی این رژیم است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انجام عملیات شهادت طلبانه در سرزمین های اشغالی و به هلاکت رسیدن یک افسر پلیس این رژیم و زخمی شدن پنج صهیونیست دیگر بر اثر این عملیات خبر دادند.

طبق این گزارش، عملیات تیراندازی توسط یک جوان فلسطینی در خیابانی در نزدیکی اشدود در جنوب فلسطین اشغالی همچنین منجر به زخمی شدن چند نظامی پلیس رژیم صهیونیستی شد.

شبکه العربیه نیز گزارش داد که تیراندازی در ۲ منطقه در خیابان شماره چهار در اشدود رخ داد که در نتیجه آن چند افسر پلیس رژیم صهیونیستی زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

طی روزهای گذشته نیز علاوه بر حملات راکتی و تله های مرگبار در مسیر اشغالگران در داخل غزه، چندین عملیات ضد صهیونیستی شهادت طلبانه در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی توسط جوانان فلسطینی انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha