ممبینی: شاید سرمربی تیم امید خارجی باشد/ در امارات احساس غربت نکردیم

تهران- ایرنا- دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: ما برای انتخاب سرمربی آینده تیم فوتبال امید هم گزینه داخلی و هم گزینه خارجی در نظر داریم.

به گزارش ایرنا، هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز چهارشنبه در رابطه برتری تیم ملی فوتبال مقابل قطر اظهار داشت: این پیروزی شیرین را خدمت مردم ایران تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد. ما در این بازی نشان دادیم که تیم به پختگی لازم رسیده است. علاوه بر نتیجه و صدرنشینی به نظرم فوتبال با کیفیتی نیز به نمایش گذاشتیم. از اماراتی‌ها نیز بابت میزبانی تشکر می‌کنیم.

وی افزود: تماشاگران حاضر در ورزشگاه بعد از گل خوردن ایران نیز حمایت‌های خوبی داشتند و خداراشکر با همدلی توانستیم به برتری دست پیدا کنیم. تعداد ایرانی‌های حاضر در شهر دوبی انقدر زیاد بود که ما در امارات اصلا احساس غربت نکردیم.

ممبینی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون تلاشی برای برگرداندن میزبانی به ایران برای دیدارهای آینده انجام داده است یا نه؟ گفت: قطعا میزبانی حق ما است. ما یک کشوری داریم که امنیت لازم را دارد و این نکته را در هفته‌های ابتدایی لیگ نخبگان آسیا به خوبی نشان دادیم. فدراسیون فوتبال تلاش‌ می‌کند تا میزبانی به ایران برگردد.

وی در رابطه با اینکه آیا کنفدراسیون آسیا باز زمانی را برای گرفتن میزبانی اعلام کرده است؟ اظهار داشت: ما در حال رایزنی با کنفدراسیون آسیا هستیم و برای مسابقات آینده نمایندگان ایرانی در آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در رابطه با بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال گفت: ما تا خرداد ماه سال آینده مسابقات رسمی در پیش خواهیم داشت. با توجه به نتایج خوبی که تا به اینجا کار بدست آوردیم، مسیر همواری برای صعود به جام‌جهانی خواهیم داشت. ما برای فیفادی‌های پیش‌رو از الان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادیم تا بتوانیم با تیم‌های سطح اول دنیا بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

وی در رابطه با انتخاب سرمربی برای تیم فوتبال امید نیز اظهار داشت: معمولا بازیکنان تیم امید در سطح لیگ برتر بازی می‌کنند و متاسفانه مسابقات مقدماتی و رسمی آن‌ها در فیفادی برگزار نمی‌شود واین مشکل برای همه تیم‌های دنیا وجود دارد. باشگاه‌ها نیز حق دارند از بازیکنانی که در اختیار دارند برای مسابقات خودشان استفاده کنند. ما یک پلن خیلی خوب برای هموار کردن مشکلات تیم امید در نظر گرفته‌ایم و امیدوارم اتفاقات خیلی خوبی رخ دهد. هنوز به نتیجه لازم برای انتخاب سرمربی تیم امید نرسیده‌ایم.

ممبینی در رابطه با اینکه آیا امکان دارد که سرمربی تیم امید خارجی باشد، گفت: هر امکانی ممکن است وجود داشته باشد. ما هم گزینه داخلی در نظر داریم و هم گزینه خارجی. فوتبال مرز نمی‌شناسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha