وداع مردم قم با پیکر شهید «نیلفروشان» +فیلم

قم - ایرنا-مراسم وداع با پیکر شهید عباس نیلفروشان با حضور پر شور مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولین لشگری و کشوری در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین وداع با پیکر شهید نیلفروشان شامگاه سه‌شنبه با حضور پرشور مردم انقلابی و قدرشناس قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه «س» برگزار و قمی‌ها از یک عمر خدمت خالصانه این سردار سربلند اسلام قدردانی کردند.

در این آیین حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی با اشاره به نصرت الهی به تبیین پیروزی حق گفت: اراده خدا بر نصرت و پیروزی جبهه حق و مسلمانان است و انشالله نابودی اسرائیل خبیث نزدیک است.

در ادامه عباس حیدرزاده و حسن شالبافان به مداحی و مرثیه خوانی پرداختند.

وداع مردم قم با پیکر شهید «نیلفروشان» +فیلم

مردم قم در این آیین با سردادن شعارهایی ضمن محکومیت جنایات رژیم خون‌ریز و سنگدل صهیونسیتی، نسبت به ادامه راه شهدا و حمایت از جبهه مقاومت اسلامی تا پیروزی نهایی و محو این رژیم جعلی از نقشه کره زمین تاکید کردند.

وداع مردم قم با پیکر شهید «نیلفروشان» +فیلم

در پایان این مراسم نیز نماز بر پیکر شهید نیلفروشان به امامت آیت الله سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها (ع) اقامه شد.

وداع مردم قم با پیکر شهید «نیلفروشان» +فیلم

وداع مردم قم با پیکر شهید «نیلفروشان» +فیلم

به گزارش ایرنا، سرلشکر عباس نیلفروشان مستشار نظامی سپاه پاسداران، ۶ مهر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، همراه با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به شهادت رسید و روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۰ مهر از کشف پیکر وی خبر داد.

پیکر شهید نیلفروشان که عصر دوشنبه - ۲۳ مهر - از بیروت وارد بغداد شده بود پس از تشییع در کربلا و نجف، برای تشییع و خاکسپاری وارد ایران شد.

پیکر این شهید صبح امروز در شهر تهران تشییع شده و پس از برگزاری مراسم وداع در تهران به قم منتقل شد، پیکر سردار نیلفروشان روز پنجشنبه هفته جاری در شهر اصفهان آرام خواهد گرفت.ابزارک تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha