۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۸:۳۱
کد خبر: 85629258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج سارق خودرو و وسایل منزل در ساوه دستگیر شدند

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی ساوه گفت: ماموران انتظامی در ۲ عملیات جداگانه ماموران انتظامی این شهرستان موفق به دستگیری پنج سارق خودرو و وسایل منازل شدند.

سرهنگ مجتبی جمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان ساوه حین گشت زنی در یکی از محورهای اطراف این شهرستان یک دستگاه خودروی سواری پراید که سابقه سرقت داشت را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی از سامانه یکپارچه پلیس مشخص که خودرو فوق طی چند روز گذشته از استان همدان سرقت شده است.

سرهنگ جمالی با اشاره به این که در این خصوص ۲ نفر سارق دستگیر شدند افزود: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو اقلام سرقتی دیگر شامل ۲۰ متر کابل، دو تخته قالیچه، ۲ دستگاه تلفن همراه و یک عدد باطری خودرو کشف شد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ساوه همچنین در خصوص دستگیری سه سارق وسایل منزل نیز گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در سطح شهرستان ساوه پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و فنی سرنخ‌هایی از یک باند سرقت منزل اهل یکی از استان‌های همجوار بدست آمد .

سرهنگ جمالی اظهار کرد: در تحقیقات ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان ساوه مخفیگاه این باند سه نفره در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر سه متهم دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به هفت فقره سرقت منزل در ساوه تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha