واژگونی اتوبوس در ورودی بزرگراه آزادگان ۳۰ مصدوم داشت

تهران بزرگ - ایرنا - واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل کارگران یکی از کارخانجات در جاده ساوه ۳۰ مصدوم داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۶:۱۹ امروز حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بزرگراه ساوه به سمت تهران ورودی آزادگان جنوب به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران چهار ایستگاه به محل اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: یک دستگاه اتوبوس سرویس کارگران به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و در یک فضای خاکی دچار واژگونی می‌شود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل حدود ۶ نفر از سرنشینان داخل اتوبوس تقاضای کمک داشتند که آتش نشانان نیز این افراد را خارج و برای مداوا تحویل عوامل اورژانس مستقر در محل شدند.

واژگونی اتوبوس در تهران ۲۸ مصدوم داشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت این سانحه رانندگی در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور است گفت: از مدیران و مالکان کارخانجات درخواست داریم که از اتوبوس‌های مناسب و ایمن برای انتقال کارگران استفاده کنند و از اتوبوس‌های فرسوده و نا ایمن استفاده نکنند.

رییس اورژانس تهران گفت: در این حادثه ۳۰ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۵ نفر با اتوبوس آمبولانس، ۱۳ نفر با خودروهای اورژانس تهران تحت درمان قرار گرفتند و یک نفر هم با بالگرد اورژانس به بیمارستانی در تهران منتقل شد ضمن اینکه یک مصدوم هم توسط نیروهای هلال احمر مستقر در محل به مرکز درمانی منتقل شده است.

محمداسماعیل توکلی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۵ دستگاه آمبولانس و یک بالگرد به محل اعزام شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha