۱۰ سانتی‌متر به سرانه ورزشی لرستان اضافه می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۵۱ پروژه شامل ۳۷ پروژه استانی و ۱۴ پروژه ملی در لرستان در دست ساخت است که با تکمیل این طرح‌ها ۱۰ سانتی‌متر به سرانه ورزشی لرستان اضافه می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ وحید والی‌زاده مرادی روز چهارشنبه در جلسه شورای شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: کلنگ زنی راه دسترسی از بام خرم‌آباد تا ورزشگاه شهدای لرستان به طول چهار کیلومتر و پیش‌بینی جاده سلامت در این مسیر با همکاری منابع طبیعی از برنامه های هفته تربیت بدنی است.

وی با اشاره به برگزاری هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهر تا دوم آبان با شعار «ایران قوی ؛ ورزش قوی» افزود: ۹ پروژه عمرانی و ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: ۵۱ پروژه شامل ۳۷ پروژه استانی و ۱۴ پروژه ملی در لرستان در دست ساخت است و با تکمیل این پروژه‌ها ۱۰ سانتی متر به سرانه فضای ورزشی لرستان اضافه خواهد شد.

والی‌زاده مرادی با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی لرستان در حال حاضر ۶۶ سانتی‌متر است؛ یادآور شد: میانگین کشوری این سرانه ۸۱ سانتی‌متر است.

وی اضافه کرد: تعداد ۱۱ پروژه در سال مالی ۱۴۰۲ از محل منابع ملی و شرکت نفت با مساحت ۱۱ هزار متر مربع تامین اعتبار شده که از این تعداد عملیات اجرایی هفت پروژه ظرف چند ماه اخیر آغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: یک هزار و ۲۰۰ برنامه توسط بیش از ۵۰ هیأت ورزشی در هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود و همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری هرچه بهتر این برنامه ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha