۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۱
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85623300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لزوم ارائه برنامه آراسته برای توسعه ورزش همگانی لرستان

خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان با اشاره به برخی ظرفیت‌های زیرساختی و نیروی انسانی شایسته ورزش این استان، بر لزوم ارائه برنامه آراسته و دقیق برای توسعه ورزش همگانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان پاراالمپیکی لرستان با اشاره به نقش ورزش به عنوان سرمایه اجتماعی بزرگ اظهار کرد: حمایت و رفع مشکلات قهرمانان پاراالمپیکی استان از طریق وزارت ورزش اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیران کل ورزش و جوانان و راه و شهرسازی استان نیز پیگیر تقدیر و حمایت مالی و همچنین واگذاری زمین به این قهرمانان باشند.

استاندار لرستان با اشاره به کسب ۲ نشان طلا و نقره توسط نمایندگان استان در پارالمپیک پاریس ادامه داد: این عناوین مایه افتخار استان است.

شفقت به اهدای مدال این قهرمانان به شهدا اشاره کرد و گفت: تقدیم مدال به شهدا توسط این ۲ قهرمان ارزنده نشان از بصیرت، ایمان و نگاه دینی و اسلامی ایشان داشته و جا دارد جوانان ما از اخلاق و منش پهلوانی و دینی و معرفتی این قهرمانان تاسی بگیرند.

استاندار لرستان همچنین از بهرامی مربی لرستانی تیم پارادومیدانی در پاراالمپیک پاریس تشکر کرد و گفت: این مربی ارزنده در پنج دوره رقابت های پاراالمپیک حضور داشت و همواره در موفقیت‌ها این رشته نقش‌آفرینی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha