خیر خوشنام آذربایجان شرقی دار فانی را وداع گفت/تسلیت استاندار

تبریز - ایرنا - یعقوب صادق نوبری، خیر خوشنام حوزه سلامت آذربایجان شرقی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت خیّر بزرگوار و نیک‌اندیش تبریزی، حاج یعقوب صادق نوبری را تسلیت گفت.

در پیام بهرام سرمست آمده است: خبر درگذشت خیّر بزرگوار و نیک‌اندیش، حاج یعقوب صادق نوبری، قلب‌های ما را آکنده از غم و اندوه کرد؛ بزرگمردی که با تعهد و اخلاص بی‌نظیر خود، قدم‌های ماندگاری در مسیر خدمت به همنوعان برداشت و الگویی برای نوع‌دوستی و خیرخواهی در میان مردم ما شد.

وی با اشاره به نقش ارزنده آن مرحوم در تأسیس و توسعه جمعیت خیریه نوبر تبریز و خدمات کم‌نظیر این موسسه در رسیدگی و درمان بیماران نیازمند، سرپرستی ایتام، تامین جهیزیه، احداث مسکن، مدرسه و بیمارستان و امور فرهنگی، خاطرنشان کرده است: اینت جمعیت خیریه میراث انسانی ارزشمند و گران‌سنگی است که تا ابد در دفتر افتخارات تبریز و آذربایجان باقی خواهد ماند.

سرمست اظهار کرده است: یاد و خاطره این خیّر خوش‌نام و نیکوکار همواره در ذهن و یاد مردم ما زنده خواهد بود و راه روشن و پربرکتی که به همت ایشان در جمعیت خیریه نوبر آغاز شده است، همچنان با عزم و اراده خیّران و کمک و همکاری مردم عزیزمان با قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت.

استاندار آذربایجان شرقی ضایعه فقدان آن مرد بزرگ را به عموم مردم شریف استان آذربایجان شرقی به‌ ویژه خانواده محترم این خیر نیک اندیش، هیأت مدیره و اعضای جمعیت خیریه نوبر، جامعه خیّران استان و همه کسانی که از برکت وجود این انسان بزرگوار بهره‌مند شدند، تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای آن عزیز سفرکرده، رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در پی درگذشت این خیر بزرگ حوزه سلامت پیام تسلیت صادر کرد.

بهمن نقی پور در این پیام از خداوند متعال برای روح آن مرحوم طلب غفران واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسالت کرده است.

شهردار تبریز هم با صدور پیامی درگذشت یعقوب صادق نوبری، نیکوکار خوشنام تبریزی را تسلیت گفت.

یعقوب هوشیار فقدان این خیر بزرگوار را به مردم نیکوکار و انقلابی تبریز و آذربایجان و خانواده وی و همچنین مجموعه بزرگ جمعیت خیریه نوبر تسلیت عرض کرده از درگاه ایزد منان برای روح آن مرحوم علو درجات و بازماندگان صبر جزیل مسئلت کرده است.

وی خاطرنشان کرده است: عظمت تبریز و آذربایجان به انسان‌هایی است که در این خطه همیشه سربلند زندگی کرده و منشا خیر و برکت برای مردمان آن بوده‌اند.

یعقوب صادق نوبری عضو هیات مدیره جمعیت خیریه نوبر در تبریز بود.

احداث بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی روان در محوطه مرکز آموزشی درمانی رازی در سال ۱۳۷۵ ، احداث ساختمان شماره یک مرکز آموزشی درمانی الزهراء (س) در سال ۱۳۸۳ ، احداث مرکز غربالگری سرطان زنان مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) در سال ۱۳۹۳ ، احداث و تجهیز مرکز همودیالیز ۱۲۲ تختخوابی و مرکز پیوند اعضاء در سال ۱۳۹۷ ، احداث بخش سوانح و سوختگی مرکز آموزشی درمانی سینا در سال ۱۳۸۰ ، پروژه در حال اجرای بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی جامع سرطان تبریز از جمله خدمات آن مرحوم به حوزه سلامت استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha