۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵
کد خبر: 85629471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نبی: داور در دیدار با ازبکستان به ما بی‌مهری کرد

تهران- ایرنا- نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ در دیدار با ازبکستان داور به ما بی‌مهری کرد و ۳ امتیازی که حقمان بود را از ما گرفت.

به گزارش ایرنا، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران در دبی در خصوص پیروزی ایران برابر قطر در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: در بازی با ازبکستان داور به ما بی‌مهری کرد و ۳ امتیازی که حقمان بود از ما گرفت.

وی افزود: در دیدار شب گذشته و به خصوص در نیمه دوم، توانستیم خودمان را نشان دهیم و به نظر من باید بیشتر از ۴ گل می‌زدیم چون پتانسیل این کار را داشتیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: خرداد سال آینده صعود تیم ملی قطعی خواهد شد و باید یک جلسه بین رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی برگزار کنیم تا بتوانیم بازیکنان قبل از جام‌جهانی آماده شوند. شک نکنید اگر گروه بندی جام‌جهانی مشخص شود قطعا باید بازی‌های دوستان برگزار کنیم.

نبی همچنین در خصوص وضعیت سلامتی خود، اظهار داشت:‌ تشکر می‌کنم از جامعه ورزش و بازیکنان تیم ملی فوتبال که پیگیر حالم بودم. امیدوارم هر چه زودتر دوباره بتوانم کارم را شروع کنم و برای موفقیت تیم ملی تلاش کنم.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در ورزشگاه راشد امارات و در چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، با نتیجه چهار بر یک تیم ملی قطر را مغلوب کرد تا انتقام شکست در جام ملت‌های آسیا را از این تیم بگیرد.

دیدار ایران و ازبکستان پنجشنبه هفته گذشته در تاشکند ازبکستان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

نبی: در دیدار با ازبکستان داور به ما بی‌مهری کرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha