۱۱۹ میلیارد ریال کمک فنی و اعتباری به بهره‌برداران بخش کشاورزی چهارمحال وبختیاری پرداخت شد

شهرکردـ ایرناـ مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: افزون‌بر ۱۱۹ میلیارد ریال کمک فنی و اعتباری به بهره‌برداران بخش کشاورزی در این استان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا،سعید خسروی روز پنجشنبه تاکید کرد: این مبلغ از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۱ برای کمک به ۳۱ پرونده به متقاضیان و بهره‌برداران بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی افزود: از این مبلغ ۱۴ میلیارد ریال برای برای ۲۱ فقره پرونده با نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه به کمک‌های فنی و اعتباری مکانیزاسیون اختصاص داده شد.

خسروی به پرداخت ۳۴ میلیارد ریال کمک‌های فنی و اعتباری برای سه فقره پرونده شیلات با نرخ سود ۱۹ درصد اشاره و تصریح کرد: همچنین ۴۳ میلیارد ریال برای سه فقره پرونده با نرخ سود ۱۵ درصد

وی بازپرداخت ۶۰ ماهه برای صنایع و ۱۶ میلیارد ریال با نرخ سود ۱۴ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه به ۲۷ فقره پرونده باغات اختصاص داده شد.

به گزارش ایرنا، یک چهارم تولید ناخالص داخلی و یک پنجم اشتغال چهارمحال و بختیاری به بخش کشاورزی وابسته است و از مجموع زمین‌های چهارمحال و بختیاری ۲۵۰ هزار هکتار برابر ۱۵ درصد سطح زیرکشت زمین‌های کشاورزی استان است.

هم‌اکنون ۷۹ هزار بهره‌بردار با تولید سالانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha