بنادر و دریانوردی هرمزگان به متقاضیان ساخت شناور مسافری وام می‌دهد

بندرعباس- ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آمادگی ارائه تسهیلات کمیته وجوه اداره شده به متقاضیان ساخت شناورهای مسافری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان "حسین عباس‌نژاد" روز چهارشنبه افزود: این اقدام در راستای سیاست‌گذاری انجام شده هدف از این اقدام ، نوسازی شبکه ناوگان مسافری دریایی ،پیشگیری از بروز سوانح دریایی احتمالی و ارتقای ایمنی مسافرت‌های دریایی است.

وی از مالکان شناورهای مسافری اعم از خطوط کشتیرانی، فعالان حوزه مسافرت‌های دریایی، تعاونی‌های شناورهای مسافری و سرمایه‌گذاران عمومی که واجد تجربه فعالیت در حوزه دریایی هستند خواست با مراجعه به درگاه خدمات،

ضمن اطلاع از شرایط و ضوابط، نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری اسناد و مدارک مربوطه، در آدرس الکترونیکی سازمان SP.PMO.Ir اقدام کنند.

۱۲ مهرماه نیز مدیرکل بنادر و دریانودری هرمزگان گفت: هشت هزار فروند شناور بی‌هویت با اجرای طرح‌های مردم محور و معیشتی در بنادر و جزایر استان ساماندهی و به صورت رسمی وارد چرخه ناوگان شناورهای داخلی شده که تحقق این امر گامی مهم در ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۶ هزار نفر بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha