۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85629708
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۲۳۰ برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در زنجان

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه همزمان با هفته تربیت بدنی ۲۳۰ برنامه در استان برگزار می‌شود، گفت: تمرکز این برنامه‌ها در حوزه همگانی و ترویج و توسعه ورزش در جامعه است.

جواد بازرگان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی در شهرستان خدابنده، برگزاری همزمان همایش بزرگ پیاده روی، دوچرخه سواری و دوومیدانی خانوادگی در شهرستان زنجان و تجلیل از سه چهره ماندگار و پیشکسوت ورزش استان را از جمله برنامه های شاخص هفته تربیت بدنی ذکر کرد.

وی با بیان اینکه طی این هفته ۳۵ برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده است، گفت: ۹۰ برنامه ورزشی همگانی، ۸۷ برنامه در حوزه قهرمانی، ۲ برنامه در حوزه عمرانی و ۱۷ برنامه در حوزه جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی اجرایی می شود.

این مسوول، افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی در۲ روستای زرین گل و برون از توابع شهرستان خدابنده، ارسال کاروان تجهیزات ورزشی به روستاهای استان، تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی و همایش ویژه ایستگاه های ورزش صبحگاهی سطح شهر در مجموعه ورزشی انقلاب را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

وی اظهار داشت: اجرای همایش پیاده روی در شهر زنجان، جشنواره پرواز پاراگلایدرها در سایت پروازی طارم، همایش استانی شو سواره در زنجان، جشنواره بازی های بومی و محلی، مسابقه مچ اندازی ویژه بانوان در پارک بانوان و میزبانی مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور در استان در این هفته برگزار می شود.

بازرگان افزود: میزبانی اردوی تیم ملی ژیمناستیک و کونگ فو، اختصاص یک روز ورزش رایگان در اماکن ورزشی در هیات ها و شهرستان های تابعه و ارائه مشاوره های رایگان در حوزه ازدواج و خانواده از دیگر برنامه های این هفته است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، شعار هفته تربیت " ایران قوی ، ورزش قوی" نامگذاری شده است و طبق پیش بینی ها ۳۵ هزار نفر در برنامه های این هفته در استان شرکت خواهند کرد.

هفته تربیبت بدنی همزمان با سراسر کشور از ۲۶ مهر سال جاری آغاز می شود و تا دومین روز از آبان نیز ادامه می یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha