۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85629729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خروجی تمامی دودکش‌های آذرآب استاندارد است

۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85629729
خروجی تمامی دودکش‌های آذرآب استاندارد است

اراک - ایرنا - مدیرامور تضمین کیفیت شرکت صنایع آذرآب اراک گفت: این شرکت به طور مستمر خروجی تمامی دودکش‌ها را اندازه‌گیری می‌کند و در تمامی موارد، نتایج اندازه‌گیری‌ها در حد استاندارد اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، احمد شایان فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این شرکت خود را متعهد به رعایت الزامات زیست محیطی می‌داند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی بیان کرد: شرکت صنایع آذرآب اراک با شناسایی حدود ۶۰ مورد زیست محیطی، تاکنون ضمن حذف موارد مهم که پیامد منفی بر محیط زیست داشته، در بازه زمانی ۲۰ سال اخیر، به طور مداوم جنبه‌های بارز زیست محیطی را تحت کنترل دارد.

مدیرامور تضمین کیفیت شرکت صنایع آذرآب اراک ادامه داد: این شرکت از طرف مراجع ذیصلاح، به عنوان صنعتی که موجب آلایندگی محیط زیست باشد، شناسایی نشده است و همه تلاش‌ها در کار است تا این وضعیت حفظ شود.

شایان‌فر اظهار کرد: شرکت صنایع آذرآب در سال ۱۳۸۴ به عنوان یکی از اولین شرکت‌های بزرگ منطقه، موفق به استقرار و اخذ گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی ISO۱۴۰۰۱ شد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از آلودگی خاک، تمامی سطوح کارگاهی با سیمان و مواد عایق پوشش داده شده تا ریزش هرگونه روغن و مواد نفتی، به داخل خاک نفوذ نکند و بزرگترین دستاورد رعایت الزامات زیست محیطی این شرکت، انجام تصفیه آب صابون مصرف شده توسط دستگاه‌ها است که شرکت صنایع آذرآب در این زمینه صاحب اختراع است و گواهینامه اختراع دارد.

مدیرامور تضمین کیفیت شرکت صنایع آذرآب اراک افزود: این شرکت گواهینامه ISO۱۴۰۰۱ را از شرکت‌های بین‌المللی اخذ کرده و در راستای حفظ و نگهداری و به روزآوری آن، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

صنایع آذرآب اراک از زمان بدو تاسیس تاکنون جزو پیشروان ساخت نیروگاه‌های برق و تجهیزات پالایشگاهی در خاورمیانه و تامین‌کننده تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق برای بخش دولتی و خصوصی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha