عضو شورا: شهرداری از تجهیزات پایتخت به درستی نگهداری نمی‌کند

تهران بزرگ - ایرنا - رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: نزدیک به سه سال است که چندین بار راجع به موضوع نگهداری از اموال پایتخت به شهرداری تذکر داده‌ شده اما در این زمینه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.

سیدجعفر تشکری‌هاشمی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با ابراز نگرانی از اوضاع نابسامان اموال پایتخت، اظهار کرد: بارها تذکر داه‌ایم که وضعیت نگهداری و به نوعی استفاده مطلوب از تجهیزات هوشمند پایتخت رو به افول است و در واقع باعث شده که دارایی‌های شهر آسیب‌های جدی ببیند.

وی افزود: دستگاه نظارتی هم به این موضوع ورود پیدا کرده و با توجه به گزارش‌هایی که وجود دارد، نشان‌دهنده تایید این موضوع است که در نگهداری نه تنها قصور بلکه تقصیر اتفاق افتاده و بسیاری از این تجهیزات که برای ایمنی و حفظ جان شهروندان این شهر و برای انضباط‌بخشی به جریان ترافیک است امروز به دلیل نگهداری نامطلوب یا عدم نگهداری و طبیعتا عدم توسعه وضع فوق‌العاده نامطلوبی دارد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در مورد یکی از بزرگراه‌ها همچون آزادگان مشکلات اساسی وجود دارد، در بسیاری از معابر شهری با این نقص‌ها روبه‌رو هستیم و با وجود تذکرات مکرری که به شهرداری داده‌ شده که فقط بحث نگهداری از این تجهیزات را به عهده‌ داشته باشند و آنچه که در اختیار شهرداری است خراب نشود، اما توجهی نکردند.

تشکری هاشمی ادامه داد: اگر در یک جمله بخواهیم وضع موجود را تشریح کنیم، باید بگویم اوضاع اصلا مناسب نیست، امیدواریم برای حفظ جان مردم، انضباط شهر و حقوق شهروندی، به این وظیفه بر زمین مانده که برای آن هم بودجه و اختیارات کافی در دسترس است، بتوان وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha