۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
کد خبر: 85629776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم گشت مشترک تعزیرات حکومتی در یزد

۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
کد خبر: 85629776
تداوم گشت مشترک تعزیرات حکومتی در یزد

یزد- ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از تداوم گشت های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه دستگاه های نظارتی در استان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی یزد، "سید محمد مهدی مهاجریان مقدم" گفت: در راستای نظارت برعملکرد واحدهای صنفی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جهت کنترل و نظارت برقیمت ها ، گشت مشترک تعزیرات حکومتی مصوب شورای قضایی استان به همراه نماینده دادستان، نماینده اماکن نیروی انتظامی و بازرسان دستگاه های نظارتی از مشاوران املاک و بنگاه های خودرو در یزد مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: در این گشت مشترک از تعدادی واحدهای صنفی مشاوران املاک و بنگاه های خودرو مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت که در این واحد های صنفی چندین پرونده با عناوین تخلف درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور و نگرفتن کد رهگیری مشاهده شد که برای آنها تشکیل پرونده و تعدادی هم تذکرات لازم داده شد.

مهاجریان مقدم گفت: در طول ایام هفته همه روزه گشت های مشترک تعزیرات حکومتی به صورت مرتب اصناف و بازاریان را مورد رصد قرار داده و در صورت محرز شدن تخلف طبق قانون با تشکیل پرونده از سوی دستگاه های نظارتی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اضافه کرد: همشهریان و هم استانی های محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی و یا داشتن شکایت می توانند به آدرس اینترنتی و میز خدمت Tazirat ۱۳۵ . IR گزارشات و شکایات خود را ثبت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha