کیهانی: به دوومیدانی صحرانوردی آسیا اعزام نشدیم/ باید به حدادی زمان داد

تهران- ایرنا- دونده ماده سه‌هزار متر با مانع ایران، گفت: قرار بود به مسابقات صحرانوردی قهرمانی آسیا در هنگ‌کنگ برویم که از روز گذشته آغاز شد، اما متاسفانه به دلیل مشکلات روادید این اعزام لغو شد.

حسین کیهانی روز ‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره سطح مسابقات لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: سطح لیگ امسال خوب بود و با تیم کاراماشین در لیگ برتر شرکت کردم. در سه مرحله لیگ، افزایش رکورد نداشتم و به دلیل آسیب دیدگی، ریسک نکردم زیرا سال آینده بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا را در پیش داریم، به همین دلیل ترجیح دادم فقط لیگ را تمام کنم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمریناتش را در شهرستان سنقر و کلیایی در استان کرمانشاه برگزار می‌کند، افزود: شرایط تمرینی خوبی دارم و دیگر دونده‌ها هم به من در تمرینات اضافه شدند. ما چهار نفر زیر نظر سجاد مرادی تمرین می‌کنیم. دو دونده در یاسوج با او تمرین می‌کنند و من چون رئیس اداره ورزش سنقر و کلیایی هستم در همین جا به تمریناتم ادامه می‌دهم و سجاد مرادی هم به عنوان مربی به اینجا می‌آید.

کیهانی در پاسخ به این پرسش با توجه به اینکه رئیس اداره ورزش در این شهرستان هستید می‌توانید شرایط خوبی برای خود مهیا کنید؟ خاطرنشان کرد: من برضد خودم کار می‌کنم تا حرف و حدیثی پیش نیاید.

کیهانی یادآور شد: با آمدن احسان حدادی تغییرات را خیلی خوب می‌توان احساس کرد اما باز هم از او انتظار داریم تا حداقل مسابقات را در یک جا و تنها در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار نکند. این موضوع را روانشناسان ورزشی هم تائید می‌کنند و درخواست داریم تا مسابقات لیگ در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف برگزار شود. مشهد هم بهترین پیست را دارد. مسابقات بین‌المللی نیست که حتما در پیست هشت خطه باشد و در پیست ۶ خط هم می‌توانند لیگ و قهرمانی کشور را برگزار کرد.

وی تاکید کرد: فعلا نمی‌توانم حدادی را قضاوت کنم زیرا او مدت زیادی نیست که وارد دوومیدانی شده و باید به او زمان بدهیم. حدادی واقعا ورزشکار و قهرمان بزرگی بود و زمانی که او ریاست فدراسیون را برعهده گرفت ما خوشحال شدیم که مانند علیرضا دبیر که قهرمان بزرگی است می‌تواند تغییر و تحولانی را در دوومیدانی ایجاد کند.

دونده ماده ۳ هزار متر بامانع ایران گفت: ما هرسال پس از مسابقات لیگ استراحت می‌کردیم اما امسال بعد از برگزاری آن بیکار ننشستیم و مستقیم سر تمرینات رفتیم. قرار بود به مسابقات صحرانوردی آسیا در هنگ‌کنگ برویم که از روز گذشته آغاز شد، اما متاسفانه به دلیل مشکلات روادید اعزام نمی‌شویم. بدن ما واقعا آماده بود تا در این مسابقات شرکت کنیم. من در مسابقات بین‌المللی عراق در ۱۰ کیلومتر صحرانوردی خیلی خوب دویدم و اول شدم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha