نماینده مبارکه در مجلس: کارکنان پلی‌اکریل، توانایی‌های خود را به اثبات رساندند 

اصفهان-ایرنا-نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: پلی‌اکریل در سال‌های اخیر مسائل بسیاری داشت اما کارکنان این شرکت برغم همه محدودیت‌ها، باورِ «خواستن، توانستن است» را به اثبات رساندند.

به گزارش ایرنا، زهرا سعیدی روز چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از ماشین‌آلات جدید تولید نخ کارخانه پلی‌استر شرکت پلی‌اکریل اصفهان، اظهار داشت: این کارخانه در گذشته مسائل بسیاری داشت اما همه کمک کردند تا امروز بخش زیادی از این مشکلات برطرف شده است.

وی ادامه داد: پلی‌اکریل روزهای سختی را پشت سر گذاشته اما امروز خط تولید، فناوری و ماشین جدید این شرکت در راستای تولید و صنعت کشور راه‌اندازی شده است.
نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: بهترین بازدهی تولید هنگامی است که صرف نیروی انسانی شود و این هزینه‌ نوعی سرمایه‌گذاری است که اثراتش در عرصه صنعت و کار قابل مشاهده خواهد بود.
سعیدی خاطرنشان کرد: یک میلیون دلار برای راه‌اندازی مرحله نخست خط پلی‌استر این کارخانه هزینه شده است و این خط برای تکمیل در مرحله دوم به یک میلیون دلار دیگر نیاز دارد.
وی اضافه کرد: کارخانه پلی‌اکریل اصفهان در خاورمیانه منحصر به فرد است و از مسوولان تقاضا دارم که در راستای ایجاد اشتغال و توسعه این صنعت، بیش از پیش تلاش کنند.
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضعف‌ها و کمبودهایی در اقتصاد کشور وجود دارد و در این زمینه سوءمدیریت داریم.
وی بیان کرد: اقتصاد ایران باید همانگونه که در صنایع موشکی، نانو، هسته‌ای و سلول‌های بنیادی حرف نخست را در دنیا می‌زند، پیشرفت کند.

به گزارش ایرنا، کارخانه پلی‌اکریل با بیش از چهار دهه فعالیت مادر صنعت نساجی کشور و استان اصفهان بشمار می‌آید.

مهمترین تولیدات این کارخانه، الیاف اکریلیک، نخ و الیاف پلی‌استر است که بعنوان مواد اولیه در شرکت‌های نساجی و تولید فرش و پتو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مجموعه بزرگ صنعتی در سال‌های گذشته دچار مشکلات مالی و در سال‌های ۹۵ و ۹۶ خطوط تولید آن متوقف شد اما با حمایت‌های دولت، دستگاه قضایی و امنیتی و پرداخت تنخواه، تعدادی از خطوط تولیدی آن فعال شد و کارگرانش به سر کار بازگشتند.

این کارخانه در کیلومتر ۴۵ جاده اصفهان - مبارکه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha