۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۴۲
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85101720
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رفع مشکلات کارخانه پلی اکریل در اولویت شهرستان مبارکه قرار دارد 

اصفهان- ایرنا- نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت:پیگیری و رفع مسائل و مشکلات کارخانه پلی اکریل در اولویت مسوولان این شهرستان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، پروین صالحی روز پنجشنبه در دیدار با مدیر عامل کارخانه پلی اکریل در شهرستان مبارکه، اظهار داشت: همه ما در سال جاری که بعنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده وظیفه داریم که از تولید کنندگان و صنعتگران حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: شرکت پلی اکریل در دهه ۹۰ با فراز و نشیب های بسیار زیادی مواجهه شد و در سال های ۹۴ و ۹۵ تعطیلی بر این کارخانه حاکم شد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکلات شدید کارگری و بدهی های زیاد، مسائلی را در مسیر تولید این کارخانه ایجاد کرده بود که با همکاری شورای حمایت از تولید، این کارخانه بطور مجدد فعال شده است.

وی عنوان کرد: کارخانه پلی اکریل حدود یک هزار و ۸۵۰ کارگر داشت و با مشکلات کارگری بسیاری مواجهه بود و بدهی های این کارخانه خیلی افزایش پیدا کرده بود و سهامداران آن نیز ناراضی بودند.

صالحی خاطرنشان کرد: امروز کارگران در سایه مدیریت دلسوزانه رضایت نسبی خوبی دارند و بدهی این کارخانه هم با کمک مدیریت اقتصادی استان در حال تسویه شدن است.

به گفته وی، هیات مدیره کارخانه پلی اکریل در این دوره دغدغه تولید داشتند و با اقدامات خود نشان دادند که در شرایط سخت اقتصادی کنونی هم می‌توان کار کرد و تنها باید همت، عزم کار و انگیزه تولید داشت.

وی بیان کرد: کارخانه پلی اکریل که در حال ورشکستگی مجدد بود با تیم جدید و با انگیزه مدیریتی امروز با قدرت در حال تولید است.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: سال گذشته خط اکریلیک ۲ این کارخانه افتتاح شد و کارگران جدیدی استخدام شدند که مراحل جذب آنها در مراحل نهایی قرار دارد.

کارخانه پلی‌اکریل در اصفهان با بیش از چهار دهه فعالیت مادر صنعت نساجی کشور و استان اصفهان بشمار می‌آید؛ مهمترین تولیدات این کارخانه، الیاف اکریلیک، نخ و الیاف پلی‌استر است که به‌عنوان مواد اولیه در شرکت‌های نساجی و تولید فرش و پتو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مجموعه بزرگ صنعتی در سال‌های گذشته دچار مشکلات مالی و در سال‌های ۹۵ و ۹۶ خطوط تولید آن متوقف شد اما با حمایت‌های دولت، دستگاه قضایی و امنیتی و پرداخت تنخواه، تعدادی از خطوط تولیدی آن فعال شد و کارگران به سر کار بازگشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha