والیبال پاس گرگان ناکامی های ابتدای لیگ را مقابل تیم مشهدی جبران کرد + فیلم

گرگان - ایرنا - تیم والیبال پاس گرگان روز چهارشنبه در هفته سوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور پس از باخت در ۲ بازی قبلی خود، مقابل تیم سپهرصدرا مشهد به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا پاسی‌های گرگان این مسابقه را با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان بردند تا پس از ۲ هفته ناکامی ابتدای فصل قدرت خود را به رخ حریفان بکشند و در کورس رقابت ها بمانند.

شاگردان عیسی سنگدوبینی سرمربی پاس این مسابقه را در دست اول با ترکیب اولیه علیرضا سرلک، رحمان تقی‌زاده، سلیم چپرلی، امیرحسین فرهادی، مهدی رضایی و عبدالحمید چوگان در کنار حسین کلاته‌عربی آغاز کردند و توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی برسند.

بازیکنان تیم سپهرصدرا مشهد نیز با هدایت امیر حسینی در دست اول با ترکیب اولیه ادریس دانشفر، علیرضا عبدی، بهزاد حیدری، بهنام حیدری، پوریا یلی و متین تکاور به همراه اسماعیل طالبی وارد زمین شدند.

در دست دوم سنگدوینی و حسینی تغییری در ترکیب آغازین تیم‌های خود ایجاد نکردند و بازیکنان پاس موفق شدند این دست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود خاتمه دهند.

بازیکنان پاس در دست سوم باز هم بدون تغییر وارد زمین شدند، اما حسینی در تیم سپهرصدرا سه تغییر ایجاد کرد و محمدرضا آل‌جلیل، امیر افشار و علی غفاریان را جایگزین بهزاد حیدری، بهنام ابراهیمی و پوریا یلی در ابتدای این دست کرد اما باز هم پاسی‌ها با حساب ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند.

سیدمیلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال از تماشاگران ویژه این مسابقه بود و قضاوت این دیدار را وحید پورکاشیان به همراه جواد مرآتی به عنوان داور اول و دوم برعهده داشتند.

ابراهیم عشق‌دوست، مسعود یزدان‌پناه و سیف‌الله ترابی نیز به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، نماینده فدراسیون و ناظر داوری و ناظر ویژه نظاره‌گر این مسابقه بودند.

مهدی رضایی و ادریس دانشفر بازیکنان پاس و سپهرصدرا در دست سوم از داور کارت زرد دریافت کردند.

تیم والیبال پاس که در هفته چهارم روز یکشنبه آینده ۲۹ مهر در نور مهمان تیم مهرگان این شهر خواهد بود، با یک برد و ۲ باخت دارای پنج امتیاز است.

مشهدی‌ها هم که همچنان یک امتیازی هستند، روز یکشنبه ۲۹ مهر ماه در زمین خود میزبان مس رفسنجان خواهند بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha