رنگرز: نگاه وزارت ورزش به کشتی ویژه است

۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۵
کد خبر: 85630325
رنگرز: نگاه وزارت ورزش به کشتی ویژه است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نگاه و رویکرد وزارت ورزش و جوانان نسبت به کشتی یعنی ورزش اول کشور متفاوت و ویژه است و امیدوارم این نگاه در بدنه دولت هم وجود داشته باشد.

به گزارش ایرنا، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امشب (چهارشنبه) در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از وزیر ورزش و جوانان ممنون هستم که در کمپ تیم‌های ملی کشتی حاضر شد.

وی افزود: احمد دنیامالی از زمان تصدی مسوولیت وزارت ورزش و جوانان برای چندمین بار در کمپ تیم‌های ملی کشتی آزاد حاضر شدند و صحبت‌های دلگرم کننده ایشان در جمع قهرمانان بیانگر آن است که اراده‌، نگاه و رویکرد وزارت ورزش و جوانان نسبت به کشتی ورزش اول کشور، متفاوت و ویژه است و امیدوارم این نگاه در بدنه دولت هم وجود داشته باشد.

رنگرز: نگاه وزارت ورزش و جوانان به ورزش اول ایران ویژه است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: کشتی در المپیک نشان داد هر اندازه که حمایت و سرمایه‌گذاری شود می‌تواند در تثبیت جایگاه ورزش ایران نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا کند.

رنگرز در پاسخ به این پرسش که شرایط تیم‌های کشتی امید و بزرگسالان ایران در آستانه مسابقات جهانی چگونه است، گفت: سال گذشته به دلیل عدم صدور روادید امکان حضور در مسابقات امیدهای جهان وجود نداشت و به همین علت نمی‌توان ارزیابی دقیقی داشته باشیم اما می‌رویم تا با دعای خیر مردم عنوان قهرمانی امیدهای جهان در سال ۲۰۲۲ تکرار شود.

رنگرز: نگاه وزارت ورزش و جوانان به ورزش اول ایران ویژه است

وی در پایان درباره شرایط چهار کشتی‌گیر اوزان غیر المپیکی گفت: چهار کشتی‌گیر شاخص در این اوزان حضور دارند که همگی از قهرمانان و مدال‌آوران هستند اما تعدد، کمیت و کیفیت حریفان به گونه‌ای است که کار سخت خواهد بود.

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان امشب (چهارشنبه) در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافت.

در این بازدید وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کادر تیم آزاد و فرنگی به گفت‌وگو پرداخت و برای ملی‌پوشان در مسابقات پیش‌رو آرزوی موفقیت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha