نماینده بروجن: عملیات وعده صادق ۲ اساس دفاعی رژیم جنایتکار اسراییل را نابود کرد

شهرکرد - ایرنا - نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق ۲ اساس دفاعی رژیم اشغالگر و جنایتکار اسراییل را نابود و بار دیگر عزت جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا میرزایی شامگاه چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران شهرستان بروجن تاکید کرد: دشمنان به فکر تجزیه ایران هستند اما این توان و قدرت را ندارند که ۲ عملیات اخیر «وعده صادق» این مهم را ثابت کرد.

وی افزود: طوفان‌الاقصی اقتدار پوشالی و جعلی رژیم اشغالگر اسراییل را در دنیا از بین برد و انجام عملیات های وعده صادق ۱ و ۲ شرایط را در دنیا به‌ نفع ایران تغییر داد.

میرزایی تصریح کرد: در وعده صادق ۲ اساس دفاعی رژیم اشغالگر اسراییل نابود و برخی از پایگاه‌های صهیونیست‌ها هدف قرار داده شد.

وی همچنین با اشاره به برخی طرح های شهرستان ادامه داد: سد آقبلاغ که از سال ۱۳۸۶ کلنگ‌زنی و سپس راکد شده بود، هم‌اکنون فعال شده است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای ارتقای جاده‌های روستایی بروجن یادآور شد:یک متقاضی بومی برای سرمایه‌گذاری در حوزه پروژه‌های نفتی شهرستان شناسایی و مقرر شد در این بخش سرمایه‌گذاری کند که در صورت اجرای این طرح، بیش از ۵۰۰ نفر اشتغال‌زایی برای تولید بنزین، گازوئیل و مازوت ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha