آسفالت معابر هفت روستای شهرستان سیروان به بهره‌برداری رسید

ایلام - ایرنا - آسفالت معابر سطح هفت روستای شهرستان سیروان در آیینی با حضور نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی شهرستان سیروان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حبیب الله محبی" روز پنج شنبه در این آیین اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها ۳۶ هزار مترمربع آسفالت با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این میزان آسفالت در سطح روستاهای سیاه سیاه، چم‌جنگل، باغله، ظهیری، برافتاب ماه ماران، قاضی خان علیلگا و سفلی اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسلام یادآور شد: علاوه بر این تعداد روستا عملیات اجرایی ۲۴ هزار مترمربع آسفالت در سطح پنج روستای دیگر شهرستان سیروان در دست اقدام است که تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

محبی در ادامه با اشاره اجرای پروژه‌هایی دیگر از جمله انجام ابنیه‌های فنی در سطح معابر این روستاها، گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ متر جدول گذاری، ایجاد سه دهنه پل هشت متری، کانال سنگی و بیش از هزار و ۲۰۰ متر مربع عملیات سنگ فرش در دست اقدام است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش مسکن در شهرستان سیروان، تصریح کرد: ۴۶۹ مورد متقاضی با بانک‌ها معرفی و انعقاد قرارداد انجام شده است.

به گفته محبی تعداد ۴۰۱ مورد واحد مسکن نیز طرف مدت سه سال گذشته به بهره برداری رسیده که از این تعداد ۴۳ واحد مربوط به سال جاری است.

شهرستان سیروان به مرکزیت لومار دارای یک شهر، ۲ بخش، چهار دهستان و ۵۸ روستا است و در فاصله ۶۵ کیلومتری شهر ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha